اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

5 هزار نفر امنیت انتخابات استان یزد را تأمین می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: امروز بیش از 5 هزار نفر امنیت انتخابات در استان یزد را تأمین می‌کنند.

5 هزار نفر امنیت انتخابات استان یزد را تأمین می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامحسین دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اتاق خبر در استانداری یزد اظهار داشت: در تمام شعب رأی‌گیری با دقت و سرعت و تراکم جمعیت رأی‌گیری در حال انجام است.

وی افزود: انتخاباتی بسیار خوب و بهتر از گذشته را در چهار حوزه انتخابیه استان و شهرستان‌های مختلف استان یزد پیش‌بینی می‌کنیم.

دشتی با بیان اینکه در برخی مناطق نیز تدابیر ویژه‌ای برای انتخابات اندیشیده شده است، افزود: برای حوزه‌های خاتم و ابرکوه به دلیل قرار گرفتن در یک حوزه انتخابیه و فاصله مسافتی طولانی، هلی‌کوپتر در نظر گرفته شده است، در استان یزد 8 هزار بازرس بر حسن برگزاری انتخابات نظارت دارند.

وی هم‌چنین با اشاره به امنیت حاکم بر انتخابات در سطح استان یزد و در تمام شعب برگزاری انتخابات اظهار داشت: امروز بیش 5 هزار نفر از خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی، امنیت انتخابات را برعهده دارند.

دشتی هم‌چنین عنوان کرد: در روستاهای کم جمعیت انتخابات در مراحل پایانی است، تا ساعت شش عصر از تمام شعب اخذ رأی در سراسر استان بازدید خواهد شد.

دشتی با ارزیابی از حضور مردم در این دوره از انتخابات اظهار داشت: انتخابات باشکوه و خوبی در استان یزد در حال برگزاری است و آنچه که انتظار داشتیم، طی دو ساعت گذشته در شعب اخذ رأی محقق شده است.

وی ادامه داد: خوش‌بختانه مردم فهیم استان یزد، رأی دادن را یک وظیفه تلقی می‌کنند و از آنجا که شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و مذهبی خود می‌دانند، از یکدیگر برای رأی دادن سبقت می‌گیرند و امروز نیز شاهد حضور گسترده و قابل تحسین مردم یزد در پای صندوق‌های رأی هستیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول