اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پای صندوق رأی

امام جمعه یزد رأی خود را به صندوق انداخت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور در مسجد حظیره رأی خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه یزد رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری با حضور بر مزار آیت‌الله شهید صدوقی، چهارمین شهید محراب و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رأی خود را به صندوق انداخت.

ناصری پس از پایان رأی‌دهی خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روحی که امام و نفس رحمانی که امام در قلب مردم ما دمیده است، هنوز مردم ما زنده و پایدار هستند و دوست و دشمن را تشخیص می‌دهند.

وی افزود: امثال آمریکا و انگلیس دوست ما نیستند و هرگز برای ما کاری انجام نداده‌اند و بعد از انقلاب فقط به ملت ایران دشمنی و چنگ و دندان نشان داده‌اند.

ناصری عنوان کرد: مردم هوشیارند و باید ارادت خود را به خدا و رسول او که به ما سرافرازی و عزت داده‌اند و هرگز به ما دروغ نگفته‌اند و برای انسان‌ها سعادت می‌خواهند، نشان دهند.

وی تأکید کرد: حرکت، تلاش و  کوشش، مقدمه کمال و عزت است و امروز آن‌طور که می‌بینید مردم منتظر هستند که رأی خود را به صندوق بیاندازند و تکلیف شرعی خود را به انجام برسانند.

ناصری با بیان اینکه عده‌ای به حرف دشمن گوش می‌کنند و در انتخابات شرکت نمی‌کنند اما بدانند که دشمن نمی‌خواهد بر کشور ما اسلام حاکم باشد تا بتوانند استعمار و استثمار کنند و هر سیاست‌مدار و ذهن هوشیاری باید این را درک کند.

وی با تأکید بر اینکه رأی دادن وظیفه ملی و تکلیف شرعی ماست، عنوان کرد: امروز مسئله دین و مذهب و اعتقاد ما در میان است و مردم باید در صحنه حضور پیدا کنند.

ناصری خاطرنشان کرد: مردم پای کار ایستاده‌اند و تا انقلابشان را که ثمره خون هزاران شهید است به دست رهبری اصلیش، حضرت بقیه‌الله‌الاعظم تحویل ندهند، از پای نخواهند نشست.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول