اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم/335

221 نفر در خراسان‌رضوی برای رفتن به مجلس رقابت دارند

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: 221 نفر در خراسان‌رضوی برای رفتن به مجلس رقابت دارند.

221 نفر در خراسان‌رضوی برای رفتن به مجلس رقابت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید صبح امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با اشاره به آخرین آمار از تعداد کاندیدا در خراسان‌رضوی اظهار داشت: در کل استان خراسان‌رضوی در حال حاضر 221 نفر برای نشستن بر 18 صندلی مجلس شورای اسلامی رقابت دارند.

وی از انصراف 88 نفر تا ساعات اولیه رأی‌گیری خبر داد و افزود: در شهرستان مشهد پس از نظر شورای نگهبان 59 نفر انصراف دادند و در مجموع 113 نفر برای 5 کرسی مجلس رقابت دارند.

جانشین ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با اشاره به تعداد کاندیداها در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات 113 نفر، تربت‌حیدریه 5 نفر، تربت‌جام 4 نفر، خواف و رشتخوار 5 نفر، درگز 8 نفر، سبزوار 23 نفر، فریمان و سرخس 13 نفر، قوچان 7 نفر، کاشمر و بردسکن 7 نفر، نیشابور 17 نفر، چناران 11 نفر و در حوزه انتخابیه گناباد نیز 8 نفر کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم قطعاً بیش از 55 درصد در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت، یادآور شد: ملت ایران امروز قطعاً باز هم با حضور معنادار و حماسه‌ساز خود برگ زرین دیگری از افتخارات نظام را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول