اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 231

توان: حضور پرشور مردم پای صندوق‎‌های رأی سبب اقتدار نظام می‎شود

خبرگزاری فارس: عضو ستاد انتخابات استان گلستان گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‎‌های رأی سبب اقتدار نظام می‎شود و هر چه این مشارکت بیشتر باشد به اقتدار ایران افزوده خواهد شد.

توان: حضور پرشور مردم پای صندوق‎‌های رأی سبب اقتدار نظام می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان فریدون توان صبح امروز در ستاد انتخابات استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی است و همانند نماز اول وقت، بافضیلت است.

وی تصریح کرد: حدود 3 هزار نفر نیروی اجرایی در این مرحله از انتخابات در گلستان مشغول فعالیت هستند و تعداد خودروهایی که در اختیار ستادهای انتخابات استان قرار گرفته نیز تعداد 2 هزار و 553 دستگاه است.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان گلستان اضافه کرد: اقلام دیگری که در شعبات انتخابات وجود دارد شامل یک هزار و 289 دستگاه چاپگر، یک هزار و 311 دستگاه کامپیوتر، و 12 هزار و 272 نفر نیروهای ستادی در استان روند انتخابات را سرعت می‎بخشند.

توان با بیان اینکه این دوره از انتخابات از حساسیت ویژه‎ای برخوردار است خاطر نشان کرد: مردم با لبیک به فرامین رهبری یک تودهنی محکم به دشمنان نظام و انقلاب می‎زنند، لذا باید حضور خود را با اهمیت بدانند و یقیناً با مشارکت حداکثری خود حماسه‎ای بزرگ خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در بحث امنیت تاکنون مشکلی نداشته‎ایم متذکر شد: با تدابیری که از ماه‎ها قبل اندیشیده شده راهکارهای امنیتی مناسب اتخاذ شد که به شکرانه الهی تمام صندوق‎های اخذ رأی در زمان مناسب در جایگاه خود قرار گرفتند و روند انتخابات به خوبی پیش می‎رود.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان گلستان اذعان داشت: امیدوارم بیش از 70 درصد مردم در استان گلستان مشارکت جدی داشته باشند تا گلستان از رتبه پنجمی که در دوره‎های قبل به دست آورده به رتبه‎های بالاتری دست پیدا کند.

توان در پایان به ویژگی‎های یک نماینده اصلح اشاره کرد و متذکر شد: نمایندگان باید افرادی اصلح، ساده‎زیست، پایبند به ولایت، نظام و قانون اساسی باشند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول