اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کوهبنان:

انتخابات با امنیت کامل در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهبنان گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با امنیت کامل در شهرستان کوهبنان در حال برگزاری است.

انتخابات با امنیت کامل در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اکبر مختاری صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شور و احساسات تبلیغاتی روزهای اخیر جای خود را به آرامش و انداختن آرا به صندوق‌ها داده است و تا‌کنون هیچ تخلف انتخاباتی مشاهده و گزارش نشده است.

وی عنوان کرد: مشاهدات و گزارشات از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی نوید‌بخش در‌صد بالای حضور مردم در انتخابات است و انتخابات امروز روح امام راحل و دل مقام معظم رهبری را شاد و به فرموده مقام عظمای ولایت مردم سیلی سختی به چهره استکبار می‌زنند.

مختاری ‌خاطر‌نشان کرد: تا قبل از کلید خوردن انتخابات، اقدامات مهمی از جمله جلسه توجیهی با حضور کاندیداها، آموزش قوانین انتخابات برای اعضای هیئت‌های اجرایی و نیروهای انتظامی‌، دادن تذکر شفاهی به تعدادی از دست‌اندرکاران امر انتخابات که به دلیل عدم آگاهی یا احساسات انتخاباتی احتمال بروز مشکلاتی را داشت، انجام شده است.

وی افزود: تعامل مثبت با مسئولان نظارت و اجرایی، برگزاری چند جلسه شورای تأمین ویژه انتخابات برای رصد حوادث بر اثر ناهنجاری‌های انتخاباتی و چاره‌اندیشی و رفع آن‌ها و تبادل اطلاعات و اخبار صورت گرفت.

دادستان کوهبنان تصریح کرد: تعامل انتخاباتی بین مراجع نظامی‌، انتظامی و اطلاعات شهرستان از دیگر اقداماتی بوده که تاکنون صورت پذیرفته‌ و امیدواریم با توجه به بعد فرهنگی و مذهبی کوهبنان شاهد جرایم انتخاباتی در این شهرستان نباشیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول