اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم/331

221 نامزد برای 18 کرسی بهارستان در خراسان‌رضوی رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: هم‌اکنون 221 نامزد در خراسان‌رضوی در حال رقابت برای 18 کرسی مجلس نهم هستند.

221 نامزد برای 18 کرسی بهارستان در خراسان‌رضوی رقابت می‌کنند

محمد غفاری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار مستقر در ستاد انتخابات استان با اشاره به آغاز انتخابات در سراسر خراسان‌رضوی همراه با امنیت کامل در استان اظهار داشت: در حال حاضر در سراسر استان آرامش و امنیت و ثبات کامل برقرار است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی افزود: در این دوره از انتخابات بالغ بر 54 هزار و 161 نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در خراسان‌رضوی هستند.

وی ادامه داد: تعداد صندوق‌های اخذ رای در این دوره شش هزار و 128 صندوق اخذ رای برای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است که از این تعداد سه هزار و 91 صندوق برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

غفاری خاطرنشان کرد: همچنین در این دوره برای انتخابات مجلس شورای اسلامی سه هزار و 89 صندوق و برای خبرگان رهبری به جز فاروج در سایر حوزه‌ها سه هزار و 39 صندوق در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد کاندیدا در خراسان‌رضوی گفت: هم اکنون 232 نامزد در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان خراسان‌رضوی فعال هستند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: از این تعداد 18 نفر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند به طوری که به ازای هر کرسی نمایندگی خراسان‌رضوی در مجلس شورای اسلامی 13 نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول