اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 290

ردایی: روستاییان چالوس در پای صندوق‌های رای حضوری باشکوه دارند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چالوس گفت: مردم روستاهای بخش مرکزی چالوس از ساعات اولیه رای‌گیری حضوری فعال در پای صندوق‌های رای داشته و این حضور همچنان ادامه دارد.

ردایی: روستاییان چالوس در پای صندوق‌های رای حضوری باشکوه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علی ردایی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: در روستاهای بخش مرکزی چالوس انتخابات با سلامت کامل در حال برگزاری است و شوراهای اسلامی و دهیاران حضوری فعال و مستمر در نحوه برگزاری انتخابات دارند.

وی ادامه داد: تاکنون به همراه تیمی از بخشداری مرکزی از تمام شعبات اخذ رای در بخش مرکزی چالوس بازدید به‌ عمل آمده و حضور گسترده مردم نشان از وفاداری آنها به آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری دارد.

ردایی بیان داشت: شهرستان چالوس همچون سایر نقاط میهن اسلامی شاهد حماسه‌آفرینی مردمی است که همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام آماده جانفشانی بوده و با حضور خود در صحنه‌های مختلف موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شدند.

بخشدار مرکزی چالوس تصریح کرد: 18 شعبه اخذ رای در روستاهای بخش مرکزی چالوس وجود دارد که مردم در حال رای دادن هستند.

وی گفت: مردم روستاهای بخش مرکزی چالوس با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر نشان دادند که حضوری فعالی در صحنه سیاسی اجتماعی کشور دارند.

بخشدار مرکزی چالوس ابراز داشت: شرکت و حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات امروز رمز پیروزی بر دشمنان نظام است و سبب عقب‌نشینی آنان را برای همیشه فراهم می‌سازد.

ردایی تاکید کرد: مردم امروز با این حضور خود که از ساعات اولیه رای‌گیری آغاز و لحظه به لحظه نیز افزایش می‌یابد بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و به جهانیان نشان دادند که ملتی بیدار و همیشه در صحنه هستند.

وی اذعان داشت: دشمن از ماه‌ها قبل در تلاش بود که بتواند حضور مردم را در پای صندوق‌های رای کمرنگ کند، اما ملت بیدار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای نشان داد که دشمن برای همیشه در مقابل ایران ناکام است و هیچ وقت نمی‌تواند به اجرای برنامه‌های شوم خود در این کشور بپردازد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول