اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضوری عاشقانه با گام‌های استوار مردم بافق رقم خواهد خورد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سراسر کشور عملیات اجرایی اخذ رأی در 34 شهر و روستای بافق آغاز شد.

حضوری عاشقانه با گام‌های استوار مردم بافق رقم خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، عوامل اجرایی انتخابات شهرستان بافق از ساعات اولیه صبح امروز در حوزه‌های اخذ رأی مستقر شدند و رأی‌گیری از مردم این شهرستان در مناطق مختلف شهری و روستایی را رأس ساعت هشت صبح امروز آغاز کردند.

مردم در نخسیتن ساعات امروز قبل آغاز رسمی انتخابات در محل حوزه اخذ رأی صف‌های طولانی تشکیل دادند تا هر چه زودتر دِین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کنند.

شعبه امام‌زاده عبدالله بافق که در مرکز ثقل جمعیت قرار دارد از ازدحام بیشتری برخوردار است و مضجّع شریف این بزرگوار مردم را به این مکان مقدس فرا می‌خواند و اعتقادات مذهبی شهروندان بافقی از مهم‌ترین دلایل ازدحام جمعیت در این مکان است.

عوامل اجرایی با سعه صدر و خلق و خویی خوش از رأی دهندگان استقبال می‌کنند تا مردم خاطرات خوشی از این انتخابات داشته باشند.

یکی از شهروندان بافقی به خبرنگار فارس گفت: طبق تجربه سال‌های قبل مردم این شهرستان همواره آمادگی کامل دارند که از ساعات اولیه بامداد امروز تا آخرین موعد قانونی به تدریج در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و جواب دندان‌شکنی به دشمنان یاوه‌گو بدهند.

زهرا رنجبر افزود: هر رأیی که مردم داخل صندوق‌ها می‌اندازند خاری در چشم دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات سنگری است در مقابل استکبار جهانی و اسرائیل و حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود در این روز بسیار مهم است.

رأی‌اولی‌ها هم در این روز لذت حضور در پای صندوق‌های رأی را برای نخستین بار تجربه می‌کنند و حضور آنها در میان مردان و زنان بافقی چشمگیر است.

بیش از 21 هزار نفر از واجدان شرایط رأی در شهرستان بافق امروز رأی خود را در 25 صندوق شهری و 9 صندوق روستایی می‌ریزند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول