اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه در پای صندوق رأی:

مردم با حضوری بصیرانه افراد شایسته را انتخاب کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: مردم باید علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات، افرادی شایسته را به مجلس بفرستند.

مردم با حضوری بصیرانه افراد شایسته را انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در محل صندوق شهرداری و در هنگام ریختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور در پای صندوق‌های رأی عزت و افتخار ایران اسلامی در جهان را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین‌ کننده اقتدار ملی است، افزود: با حضور حداکثری در این آزمون بزرگ است که می‌توان به عظمت این ملت و اقتدار نظام پی برد.

حسینی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون که دشمن به عزم ملت برای شرکت گسترده در انتخابات پی برده، عقب‌گرد خود را آغاز کرده است و سران کاخ سفید در چند روز گذشته با صراحت به این مسئله اعتراف کرده‌اند که تهران به فکر ساخت سلاح هسته‌ای نیست و این بدان معناست که تلاش‌های خصمانه آنان در تخریب و آسیب‌رسانی به ایران جز انگیزه سیاسی هیچ انگیزه دیگری نداشته است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری با این مضمون که تیرهای در ترکش موجود دشمن تمام شده و تیرهای آخر را می‌زنند، اظهار داشت: آحاد ملت ما باید احساس تکلیف کنند و با حضور فعالانه در انتخابات در سرنوشت خود و کشور دخالت کنند و با این حضور دشمن را تسلیم اراده خود کنند و به آنان بفهمانند که هم‌چون همیشه نمی‌توانند در مقابل این اراده مقاومت کنند.

امام جمعه ابرکوه در مورد گام بعدی حضور به معنای انتخاب اصلح نیز گفت: ملت ما باید علاوه بر حضور در پای صندوق‌های رأی به انتخاب نماینده‌ای شایسته اقدام کنند که محصول بصیرت و آگاهی آنان باشد.

حسینی افزود: این معنا می‌طلبد که منتخب مردم شخصیتی متعهد،کاردان، کارا و با تجربه باشد.

مردم ابرکوه با حضور در 43 صندوق اخذ رأی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آرای خود را برای انتخاب یک نماینده برای پنج شهرستان استان یزد شامل ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز به صندوق‌ها می‌ریزند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول