اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

شعب اخذ رأی در آستارا آماده حضور گسترده مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: 80 شعب اخذ رأی در شهرستان مرزی آستارا و 21 شعب در لوندویل آماده حضور گسترده و پرشور مردم برای رأی دادن است.

شعب اخذ رأی در آستارا آماده حضور گسترده مردم است

کیوان اسدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا از آمادگی کامل این شهرستان مرزی برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده خبر داد.

وی اظهار داشت: از روز گذشته تمام صندوق‌ها و عوامل اجرایی آستارا آماده شدند و از ساعت 6 صبح امروز تدارکات کامل در نظر گرفته شده است.

فرماندار آستارا با بیان اینکه از ساعت آغازین اعلام رسمی رٱی‌ دادن مردم آستارا در حال انداختن آرای خود بر صندوق‌های تعبیه شده هستند ابراز داشت: 80 شعبه اخذ رأی در آستارا و 21 شعبه اخذ رأی در لوندویل کار رأی‌گیری را آغاز کردند.

وی امنیت انتخابات در شهرستان مرزی آستارا را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به حساسیت مرزی بودن آستارا و بحث ترددهای مرزی، انتخابات در کمال آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است.

اسدپور اذعان داشت: مردم آستارا نیز به تدریج به مکان‌های شعب اخذ رأی مراجعه می‌کنند و آرای خود را به صندوق می‌اندازند و تمام شعب اخذ رأی در شهرستان مرزی آستارا آماده حضور گسترده مردم است.

ا‌نتهای پیام/خ۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول