اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد

تعطیلی یک ماهه کارهای عمرانی رشت به دلیل استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: به دلیل استقبال از مسافران نوروزی، کارهای عمرانی رشت از 15 اسفند تا 25 فروردین تعطیل می‌شود.

تعطیلی یک ماهه کارهای عمرانی رشت به دلیل استقبال از مسافران نوروزی

 سید ولی‌الله عظمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای استقبال از مسافران نوروزی، اظهار داشت: در تلاش هستیم با فعال ‌کردن ستاد تسهیلات نوروزی و با برنامه‌ریزی درست در راستای رفاه حال مسافرانی که به گیلان سفر می‌کنند اقدام‌های لازم صورت گیرد و کم‌ترین دغدغه و مشکل را در زمینه فضای لازم برای استراحت، تفریح، تغذیه داشته باشند و با خاطره‌ای خوش استان ما را ترک کنند.

وی، با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی زیادی در طول سال در سطح شهرستان رشت به بهره‌برداری رسانده‌ایم، ابراز داشت: در ایام نوروز خانه‌تکانی‌هایی در سطح شهر صورت می‌گیرد و کارهای عمرانی رشت از 15 اسفند تا 15 فروردین تعطیل می‌شود.

فرماندار رشت، با اشاره به اینکه شهرداری در حال تلاش برای زیباسازیی فضای شهری است، اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی کارهای عمرانی و حفاری کارهای خود را به نحوی در حال پایان دادن هستند که در ایام نوروز با مشکل برخورد نکنیم.

وی، با تصریح بر اینکه امسال با افزایش قابل توجهی در ورود مسافران نوروزی تا سقف 30 تا 40 درصدی مواجه می‌شویم، یادآور شد: تمام مدارس شهری و بخش‌ها برای اسکان فرهنگیان و غیر فرهنگیان آماده پذیرایی از  مسافران است.

این مسئول، اذعان داشت: فرهنگیان مسافر با یکی از اعضای غیر فرهنگی خود می‌توانند از این امکانات استفاده کنند و تعدادی از مکان‌ها نیز برای مسافران غیر فرهنگی که نمی‌توانند هزینه بالایی را برای اسکان خود بپردازند اختصاص داده شده که می‌توانند از این مدارس و کمپینگ‌‌ها که دارای امنیت و امکانات رفاهی خوبی هستند استفاده کنند.

وی، همچنین خاطرنشان کرد: برای مسافرانی که نمی‌خواهند به هتل‌ها و مهمانسراها مراجعه کنند و  قصد دارند در چادرهای مسافرتی خود باشند مکان‌هایی نیز در محوطه مساجد در داخل شهر که از امنیت خوبی برخوردار است، آماده می‌کنیم تا از آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول