اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 269

فتحیان: رصد هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان مازندران گفت: هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداهای مجلس نهم در مازندران رصد شده است.

فتحیان: رصد هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حمیدرضا فتحیان شب گذشته در نشست خبری، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب، همواره با شرایط خاص مواجه بوده است و خرسندیم که دستاوردهای انقلاب را در سخت‌ترین شرایط، به دست آورده‌ایم.

فتحیان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، بیان داشت: منشور اصولگرایی در سال 86 توسط رهبر انقلاب در 20 شاخصه مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ثمره انقلاب پس از 33 سال باید به دست کسانی سپرده شود که با لطیفه‌گویی به دنبال رای گرفتن از مردم نیستند، تصریح کرد: پس از گذشت 33 سال از عمر انقلاب، مردم ما به خوبی می‌دانند هر مسئول در هر رده و جایگاه از چه میزان قدرت و اختیار برخوردار است.

مدیرکل بازرسی استان مازندران ادامه داد: لطیفه‌گویان غیر مطلع، گزینه‌های صالحی برای انتخاب اصلح‌ترین‌ها نیستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: افکار بزرگ‌منشانه مردم، نه تبلیغات دروغین را می‌پسندد و نه هزینه‌های هنگفت ریاکارانه را که از محل اتصال به جایگاه‌های نامشروع و کانون‌های قدرت و ثروت تامین شده است.

فتحیان یادآور شد: ‌این افراد از ابتدای راه وامدار کسانی هستند که خود را به آنها متعهد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم با دقت، هزینه‌های تبلیغاتی و محل تامین این هزینه‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند، گفت: چشم‌های تیزبین دستگاه‌های نظارتی هم محل تامین هزینه‌های تبلیغاتی را دنبال کرده است و در این زمینه اقدامات لازم به عمل می‌آید.

این مسئول با اشاره به اینکه این اداره کل برنامه محور است، متذکر شد: ماموریت‌های اداره کل بازرسی استان در دو وجه مدیریتی و قضایی است.

مدیرکل بازرسی استان مازندران، اظهار داشت: ‌تلاش کردیم امور را قبل از تخلف، تدبیر کنیم و معتقد به نظارت گسترده هستیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما بر شناخت مسائل استراتژیک استان است، اضافه کرد: دو دکترین ارتقای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و افزایش رضایت‌مندی مردم در عرصه مدیریت استراتژیک سازمان اجرا می‌شود.

فتحیان ادامه داد: سلامت و کارآمدی جمهوری اسلامی را مرهون سلامت و کارآمدی دستگاه‌ها و کارکنان آن دستگاه‌ها می‌دانیم و در این زمینه، اعمال نظارت گسترده را در دستور کار داریم.

این مسئول درباره مطالبات سازمان بازرسی، بیان داشت: دستگاه‌ها باید درباره جایگاه خود در سند توسعه استان و برنامه پنجم توسعه به ما پاسخگو باشند.

فتحیان با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید در این رابطه که در یک سال قبل از ورود بازرسی از چه مختصات برنامه‌ای برخوردار بودند، به ما پاسخ دهند، گفت: باید مشخص شود که مختصات برنامه‌ای دستگاه‌ها در زمان ورود ما چگونه بوده و اکنون در چه وضعیتی هستند و مختصات برنامه‌ای هم قابل اندازه‌گیری است.

انتهای‌پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول