اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مراسم تودیع یک مدیر موفق

عشایری اشک همه را درآورد

خبرگزاری فارس: در مراسم تودیع عشایری مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان، همکارانش در این مراسم او را با چشمانی گریان بدرقه کردند.

عشایری اشک همه را درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هوشنگ عشایری در ۲۵ شهریور سال ۱۳۵۰ در شهرستان مغان در استان اردبیل متولد شد و پس از طی مراحل مختلف تحصیلی و کسب مدرک کارشناسی مهندسی پس از قبولی در آزمون استخدام رسمی وزارت راه و ترابری از ۱۲ تیر سال ۱۳۷۸ با سمت سر ناظر در اداره کل راه و ترابری استان اصفهان خدمت خود را ادامه داد.

وی در یکم مهر ماه سال ۱۳۸۵ به عنوان معاون راه‌سازی اداره کل راه و ترابری استان اصفهان و در یکم  بهمن سال ۱۳۸۶ با سمت معاون فنی اداره کل راه و ترابری این استان مشغول به فعالیت شد.

عشایری از سال ۱۳۸۷ به عنوان مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان منصوب شد که طی این مدت خدمات بسیار ارزنده‌ای را برای توسعه و پیشرفت این استان انجام داده است.

از وی نیز در چند روز گذشته در نخستین جشنواره مسئول پاسخگو از نظر رسانه‌های استان اصفهان در بین ۱۲ نفر از مسئولان استان تقدیر به عمل آمد.

با توجه به ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی ظهر امروز طی مراسم باشکوهی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار اصفهان، هوشنگ عشایری مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان از این سمت خداحافظی کرد.

در این مراسم محمود محمودزاده طی حکمی به عنوان مدیرکل جدید اداره راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب شد.

استقبال از مراسم امروز بسیار بی‌نظیر بود به طوری که تعدادی از حضار سر پا شاهد برگزاری این مراسم بودند.

تشویق‌ها و تقدیرها موقع فراخواندن مدیر اسبق اداره کل راه و ترابری استان به حدی بود که نه تنها اشک عشایری بلکه همکاران او نیز سرازیر شده بود.

در این مراسم مسئولان کشوری و استانی به پاس زحمات و اقداماتی که برای راه و ترابری استان انجام شده بود از هوشنگ عشایری تشکر کرده و جوایزی نیز به وی اهدا کردند.

 

*ایجاد 510 هزار شغل در استان به دلیل احداث واحدهای مسکن مهر

مدیرکل جدید اداره راه و شهرسازی استان اصفهان در مراسم معارفه خود با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مسکن در استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر بیش از 165 هزار واحد مسکونی در قالب شهری و روستایی در حال ساخت است.

محمود محمود زاده از افتتاح بیش از 42 هزار واحد در استان سخن گفت و ادامه داد: بیش از پنج هزار میلیارد تومان ارزش پروژه مسکن مهر استان است که بیش از سه هزار میلیارد تومان آن نیز تسهیلات بانکی و مابقی نیز آورده افراد و هزینه تأسیسات زیربنایی و اراضی است.

وی با اشاره به تأثیر مسکن مهر استان بر اشتغال افراد اظهار داشت: بیش از 510 هزار اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سطح استان وابسته به مسکن مهر است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان از ادغام به عمل آمده این دو سازمان سخن گفت و تاکید کرد: امید است با کمک همکاران خود بتوانیم در این مقام وضعیت راه و مسکن استان را بیشتر بهبود بخشیده و در روند رو به رشد راهداری و راهسازی نیز رو سفید شویم.

به گزارش فارس، بعد از سخنان مدیرکل جدید اداره راه و شهرسازی استان اصفهان، عشایری مدیر اسبق راه و ترابری استان اصفهان به سخنرانی پرداخت که باز با تشویق بی‌امان حضار روبه‌رو شد و با گریه از همکاران و حضار تشکر کرد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول