اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی:

حضور حداکثری مردم چالش‌های فراروی نظام را به فرصت تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: حضور حداکثری مردم چالش‌های فراروی نظام را به فرصت تبدیل می‌کند.

حضور حداکثری مردم چالش‌های فراروی نظام را به فرصت تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعدالله زارعی بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان بسیج دانشگاه علمی کاربردی این استان، اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات، چالش‌های فراروی نظام را از بین می‌برد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: انتخابات واقعی به‌عنوان نماد مردم سالاری دینی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران پایه‌ریزی شد و به صورت الگوی انتخاباتی در منطقه تبدیل شد.

زارعی ادامه داد: علی رغم اظهارات بعضی از سیاسیون غربی که مدعی ایجاد فاصله بین نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم بعد از انتخابات سال 88 هستند، ملت هوشمند و آگاه ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نشان دادند که نظام را از آن خود می‌دانند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: بدخواهان انقلاب و دشمنان نظام از مدت‌ها قبل به دنبال دلسرد کردن مردم از مسئولان و نظام و به تبع آن پایین آمدن درصد مشارکت عمومی در انتخابات بودند؛ اما با روشنگری‌های بی‌نظیر مقام معظم رهبری این نقشه‌های شوم، نقش بر آب شدند.

وی گفت: بر اساس نظرسنجی‌های معتبر صورت گرفته، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی در سطح بسیار خوبی نسبت به دوره‌های قبل انتخابات برگزار می‌شود.

زارعی با اشاره به تلاش‌های آمریکا و قدرت‌های استکباری برای تحریم ایران، افزود: تحریم‌های یک جانبه نفتی آمریکا بر علیه ایران اسلامی نیز جواب نداد و هیچ کشوری در آسیا حاضر به همکاری با این رژیم استکباری نشد.

زارعی ادامه داد: به خاطر عدم پاسخ مثبت کشورهای آسیایی و حتی اروپایی به درخواست آمریکا مبنی بر تحریم نفتی ایران، در هفته‏های اخیر تلاش‌های تبلیغاتی آمریکا علیه ایران کاهش یافته و به نوعی سرکردگان پنتاگون دچار سرخوردگی شده‌اند.

وی یادآور شد: دشمنان نظام بر اساس سنجش افکار عمومی متوجه عدم همراهی ملت‌ها به‌ویژه مردم ایران با آنان شده‌اند و به خوبی به این مسئله واقف هستند که انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شرایط حساس به صورت مطلوب و با درصد بالای مشارکت عمومی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول