اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری نخستین همایش بزرگ داستان نویسان در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و هنری پیشرو اندیشه موفق پردیس بوشهر از برگزاری همایش بزرگ داستان نویسان استان بوشهر خبر داد.

برگزاری نخستین همایش بزرگ داستان نویسان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالقاسم صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش بزرگ داستان نویسان استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این همایش به همت مؤسسه فرهنگی و هنری پیشرو اندیشه موفق پردیس و با همکاری اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و حمایت بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان در سالن اجتماعات سینما کانون شهرستان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و هنری پیشرو اندیشه موفق پردیس در ادامه افزود: این جشنواره با هدف کشف و پرورش و حمایت از داستان نویسان استان، حمایت معنوی و مادی از آثار داستانی برتر، ایجاد انگیزه و روحیه نشاط و تعالی بین نوجوانان و جوانان داستان‌نویس، ایجاد بستر مناسب رقابت و ایجاد انگیزه در سه بخش تخصصی و عمومی و قصه گویی برگزار می‌شود.

صیادی گفت: آثار داستان‌نویسان ارسال شده به نخستین همایش داستان نویسی با موضوعات آزاد به دبیر خانه جشنواره ارسال شدند.

وی افزود: محورهای همایش آشنایی و انتقال فرهنگ گذشته به نسل جوان و کتبی شدن فرهنگ شفاهی داستان نویسی و قصه گویی است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری پیشرو اندیشه موفق پردیس گفت: این همایش با حضور نویسندگان مطرح کشوری و دعوت بیش از 100 داستان نویس استان و برجسته حوزه ادبیات داستانی در بوشهر 21 اسفند 90  ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

صیادی پایان گفت: داستان نویسان بوشهری که مایل به شرکت در این همایش هستند برای کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی و دبیرخانه همایش 2532660 0771 تماس بگیرند. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول