اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور صورت گرفت

معرفی برترین‌های جشنواره داستان‌نویسی نیشابور

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره داستان‌نویسی نیشابور با معرفی نفرات برتر در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور به کار خود پایان داد.

معرفی برترین‌های جشنواره داستان‌نویسی نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، در این مراسم رضا امیرخانی داستان‌نویس مطرح کشور اظهار داشت: هر چه داستان قوی‌تر و بهتر باشد، ماندگاری آن بیشتر است و نوشتن داستان، طبیعت زندگی و واقعیت آن را عنوان کرده و داستان‌نویس به خلق زندگی دست می‌زند.

وی با اشاره به اینکه ژرف‌کاوی‌های داستان‌نویسی سوء‌تفاهم است، خاطرنشان کرد: همه شخصیت‌های داستان در حقیقت فرزندان نویسنده هستند و دیالوگ‌های نویسنده‌های بزرگ ریشه در طبیعت دارد.

این داستان‌نویس بنام  کشور، تصریح کرد: داستان‌نویس باید به یک حقیقت، نگاه و باور از زندگی برسد و دنیا را آن‌گونه که می‌بیند، بنویسد.

امیرخانی گفت: خداوند هنرمند مطلق است، هنر یک نعمت الهی است و هنرمند با هنر خود نعمت الهی را نشان می‌دهد.

همچنین بیات مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در این مراسم با بیان اینکه هیئت داوران متشکل از مجید مظلومی‌نژاد، مجید استیری، سیدعلی ‌رسولی زیر نظر استاد مصطفی مستور داوری کردند، یادآورشد: آثار منتخب از بین 235 اثر داستانی کوتاه ارسال شده به دبیرخانه جشنواره انتخاب شدند.

در این مراسم آثار مجتبی فدایی، سوسن دلاوری و مسعود لطفی به‌عنوان آثار برتر این جشنواره اعلام شدند که با تقدیم لوح تقدیر و جوایز ارزنده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از ایشان تقدیر شد.

در این مراسم همچنین از آثار نرگس کاظمی‌زاده، خاطره قیصری، بهروز شیدا، رومینا عابدی، امید مظفری، نازنین علی‌مردانی و مسعود عزیزآبادی به‌عنوان آثار برگزیده تجلیل شد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول