اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

نظر افضلی بیشترین آرای سربیشه را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندارسربیشه گفت: با پایان شمارش آرء در شهرستان سربیشه از مجموع 25 هزار و 67 رأی مأخوذه نظر افضلی با 10 هزار و 38 رأی بیشترین آراء را به خود اختصاص داد.

نظر افضلی بیشترین آرای سربیشه را کسب کرد

غلامرضا حسین‌پور درگفت‌وگو باخبرنگارفارس در بیرجند ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم در انتخابات این دوره اظهار داشت: مردم شهرستان سربیشه با اعتقاد به ولایت‌فقیه و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و دینی بار دیگر در صحنه انقلاب اسلامی حاضر و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی ادامه داد: مردم سربیشه با احساس تکلیف در انتخابات گذشته با بالاترین نرخ مشارکت درسطح خراسان‌جنوبی مشارکت داشته و در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌چون گذشته در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با مشارکت درانتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

فرماندار سربیشه کل آراء مأخوذه در شهرستان سربیشه را 26 هزار و 67 رأی دانست و افزود: از این تعداد آراء نظر افضلی 10 هزار و 38 رأی، محمدرضا صابری 5 هزار و 403 رأی، علی سعادتی 3 هزار و 141 رأی، محمدرضا عرب‌پور با 3 هزار و 367 رأی، قاسمی 119 رأی، نخعی یک هزار و 522 رأی، نیرومند 254 رأی، وطن‌دوست 581 رأی و هاشم‌زهی یک هزار 426 رأی را به خود اختصاص داده‌اند.

حسین‌پور تصریح کرد: کل آراء صحیح در شهرستان سربیشه 25 هزار و 67 رأی بوده و 167 رأی باطل شده است.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول