اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دنیای اسلام در برابر هتک حرمت قرآن به‌پا خیزند

خبرگزاری فارس: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی سربازان آمریکایی در افغانستان را محکوم کرد.

دنیای اسلام در برابر هتک حرمت قرآن به‌پا خیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر اهانت و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط نظامیان آمریکایی در افغانستان، موجب تأثر و تأسف عمیق شد و خشم همه مسلمانان جهان را برانگیخت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: قرآن کتاب مقدس همه مسلمانان جهان است و تعالیم روح‌بخش آن، هدایت‌گر همگان و تعالی‌بخش فطرت‌های پاک انسان‌ها است و دشمنی با قرآن، دشمنی با هدایت، کمال‌خواهی و تعالی دوستی است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بر همگان روشن است که چنین اهانت‌هایی حکایت از یک روند طولانی مدت اسلام ستیزی به سرکردگی صهیونیسم و رژیم آمریکا است. رژیمی که سال‌هاست دست خود را به خون مسلمانان مظلوم در سراسر جهان به ویژه مردم مسلمان افغانستان آلوده کرده است. این رژیم غاصب چه پاسخ قانع‌کننده‌ای در برابر این اهانت بزرگ خواهد داشت؟

در این اطلاعیه تصریح شده است: مسلمانان جهان باید بدانند که استکبار جهانی با اصل اسلام به ستیز برخاسته و با چنین اقداماتی عجز خویش را در برابر بیداری فراگیر اسلامی نشان داده است. جامعه مدرسین‌حوزه‌علمیه قم ضمن عرض تسلیت به‌محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و تمام مسلمانان جهان، این عمل جسارت آمیز را محکوم کرده و از تمام مسلمانان و علمای اسلام می‌خواهد با حفظ وحدت و همبستگی در مقابل این اهانت ساکت ننشسته و انزجار خود را نسبت به این عمل ننگین نشان دهند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول