اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) صورت می‌گیرد

برگزاری طرح انس در شهرری

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) از برگزاری سومین طرح انس از سوی موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) در شهرری خبر داد.

برگزاری طرح انس در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج)، حجت‌الاسلام محمدرضا زنگنه اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هشتم ربیع‌الثانی میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع)، سومین مرحله از طرح جدید تبلیغ مهدویت (طرح انس) از سوی موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) در شهرری برگزار می‌شود.

مدیر موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) گفت: بحث تبلیغ مهدویت منحصر به روز نیمه شعبان نیست و این موسسه سعی کرده با طرح و اجرای موضوعات مختلف و منتصب به حضرت ولیعصر (ع) در این راستا قدم‌های موثری بردارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این زمینه موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان ( عج) با به اجرا گذاشتن سه مرحله طرح انس در نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج)، نهم تا 17 ربیع‌الاول، طرح نورعلی‌نور و همچنین فرارسیدن میلاد امام حسن عسکری (ع)، با ارسال بسته‌های فرهنگی به درب منازل 600 نفر از دوست‌داران امام عصر (عج) در شهرری، نسبت به معرفی جایگاه مهدویت اقدام مطلوبی انجام داده است.

حجت‌الاسلام زنگنه تاکید کرد: بسته‌های فرهنگی ارسالی شامل یک جلد کتاب چهل حدیث امام زمان (عج)، ماهنامه عهد، برگه شرکت در مسابقه نقاشی و دلنوشته با موضوع مهدویت، دلنوشته خادمان موسسه، یک پازل ویژه کودکان، برگه معرفی طرح‌های موسسه و همچنین یک بن رایگان غذای حضرتی است.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول