اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

زادسر: 90 درصد مطالب بروشورهای تبلیغاتی ارتباطی به مجلس ندارد

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد گفت: 90 درصد کارهایی که کاندیداها در بروشورهای تبلیغاتی خود نوشته‌اند هیچ ارتباطی به مجلس ندارد و از عهده هیچ نماینده‌ای بر نمی‌آید.

زادسر: 90 درصد مطالب بروشورهای تبلیغاتی ارتباطی به مجلس ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام علی زادسرجیرفتی چهارشنبه شب در آخرین سخنرانی تبلیغاتی خود در حوزه جیرفت و عنبرآباد با بیان اینکه آرای خاموش زادسر بیشتر از آرای گویای وی است، اظهار داشت: شما که امروز در این صحنه حاضر شدید، شیرهای کارزار سیاست هستید.

وی افزود: مردم جیرفت و عنبرآباد به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین نوکر برای خدمت به مردم جیرفت و عنبرآباد زادسر است و مصمم هستند زادسر جیرفتی را در نهمین دوره به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

زادسر تصریح کرد: همه مردم در این دنیا از سه حالت خارج نیستند، گروهی از روی ترس برای دیگران کار می‌کنند، گروهی برای طمع و مال دنیا و گروهی هم برای انجام وظیفه الهی کار می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ کس از زادسر خوف ندارد، چون زادسر ثابت کرده که در زمان داشتن قدرت حامی مظلومان و مستضعفان است و همه مستضعفان هم طرفدار زادسر هستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی جیرفت و عنبرآباد با اشاره به پاسخ دادن تمام نامه‌ها در دوران نمایندگی خود ابراز داشت: در زمان نمایندگی در مجلس محال بود، مسئول کمیته امدادی از من درخواست کمک کرده باشد و دست خالی برگشته باشد.

زادسر با بیان اینکه هیچ مسئول متخلفی از وی خوشش نمی‌آید، ابراز داشت: زادسر با هر قدرتمندی که در حق مردم کوتاهی ‌کند، مقابله می‌کند.

وی ادامه داد: وقتی شما قدرت نماینده را به من اعطا می‌کنید من هم این قدرت را برای شما مردم خرج می‌کنم.

زادسر خاطر نشان کرد: مردم در انتخابات از کسانی خوف دارند که اگر از آنها حمایت نکنند یا در محل کار دچار مشکل می‌شوند و یا از برخی حقوق خود توسط عوامل دیگر کاندیداها محروم می‌شوند.

وی با درخواست از طرفداران خود برای حضور با وضو در پای صندوق‌های رأی در روز 12 اسفند افزود: هیچکس حق ندارد از امکانات دولتی استفاده شخصی و تبلیغاتی کند و هر کس را دیدید این سوء استفاده را می‌کند به مسئولان اطلاع دهید.

زادسر با اشاره به بعضی ادعاهای کذب کاندیداها گفت: بعضی ادعا کردند که اگر به مجلس بروند شهر عنبرآباد را مرکز استان جنوبی می‌کنند، در حالی که تمام زیرساخت‌ها و ادارات کل در شهر دیگری با فاصله نزدیکی وجود دارد، امکان انجام این کار در عنبرآباد نیست.

وی با بیان اینکه روز 12 اسفند برای نخستین‌بار رأی خود را به دلیل علاقه به مردم عنبرآباد در این شهر به صندق رأی می‌اندازم، ابراز داشت: 90 درصد کارهایی که کاندیداها در بروشورهای تبلیغاتی خود نوشته‌اند هیچ ارتباطی به مجلس ندارد و از عهده هیچ نماینده‌ای بر نمی‌آید.

زادسر در پایان اذعان داشت: مجلس محل قانون‌گذاری، نظارت بر اجرای قانون و انتقال معضلات به مقامات اجرایی است و هر کس غیر از این را بگوید، دروغ گفته است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول