اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-263

تابعی: عدالت باید محور تعاملات خراسان‌جنوبی قرار گیرد

خبرگزاری فارس:‌ کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان با اشاره به این موضوع که باید عدالت محور تعاملات و گفتمان در استان قرار گیرد، گفت: باید نیروی انسانی و اعتبارات بر اساس جمعیت شهرهای مختلف استان عادلانه توزیع شوند.

تابعی: عدالت باید محور تعاملات خراسان‌جنوبی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی تابعی عصر امروز با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند به پاسخگویی پرسش‌های آنان پرداخت.

وی در پاسخ به این پرسش که برای خروج از زیر دین اطرافیانتان چه کار خواهید کرد، اظهار داشت: اکثر اطرافیان من که در ستاد اینجانب مستقرند دانشجویان هستند که پل ارتباطی بین آحاد جامعه و اینجانب خواهند بود.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان افزود: ملاک انتخاب من شایسته‌سالاری است و من تمام سعی خویش برای سر کار رفتن دانشجویان و بیکاران شایسته را انجام خواهم داد.

تابعی در پاسخ به این سؤال که دیدگاهتان در مورد عملکرد دولت و مجلس در دوره قبلی چیست، ابراز داشت: مجلس یک جایگاه قانونی دارد که به نظر من باید استقلال خود را کاملا حفظ کرده و ‌جاهایی که وظیفه‌اش اقتضا می‌کند ورود پیدا کند.

وی افزود: مجلس باید به وظایف ذاتی خویش که قانون‌گذاری، نظارت، دفاع، انتقاد و حساب‌کشی است عمل کند.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از عملکرد مجلس هشتم چیست، تصریح کرد: در بعضی از جاها مجلس می‌توانست بهتر عمل کند.

تابعی افزود: در بعضی از مواقع مانند قانون وقف دانشگاه آزاد مجلس منافع گروهی و جریان‌ها را بر منافع مردم ترجیح داد.

وی افزود: مجلس باید خیلی جدی‌تر با این مسائل برخورد می‌کرد و خود به تشخیص می‌رسید تا در موضوع وقف دانشگاه آزاد رهبری مجبور به دخالت نمی‌شدند.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان ادامه داد: ما نباید هر جا که کم آوردیم از رهبری مایه بگذاریم.

تابعی در مورد هدفمندی یارانه‌ها ابراز داشت: در این موضوع نیز اختلافی بین مجلس و دولت به چشم می‌خورد، بدین ترتیب که مجلس اصرار بر انجام این طرح در چند مرحله و چند سال دارد ولی دولت تاکید بر یک مرحله‌ای شدن این طرح دارد.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول