اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-269

ابراهیمی: مردم فردی را انتخاب کنند که توانایی دفاع از حقشان را داشته باشد

خبرگزاری فارس:‌ نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی داشتن کارآمدی را یکی از مؤلفه‌های اصلی انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی مجلس عنوان کرد و گفت: مردم باید فردی را انتخاب کنند که توانایی دفاع از حق مردم را داشته باشد.

ابراهیمی: مردم فردی را انتخاب کنند که توانایی دفاع از حقشان را داشته باشد

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه مردم باید در انتخابات مجلس نهم به کسی رأی دهند که از همه نظر صلاحیت لازم را داشته باشد، اظهار داشت:‌ تدین، کارآمدی، شجاعت و تجربه از جمله مؤلفه‌های اصلی برای انتخاب فرد اصلح است.

وی تصریح کرد:‌ فردی که مردم به عنوان نماینده انتخاب می‌کنند باید از کارآمدی لازم برخوردار باشد چرا که اگر فردی این مشخصه را نداشته باشد، نمی‌تواند از حق مردم دفاع کند.

 

*کاندیدای اصلح باید از تجربه مدیریتی بالایی برخوردار باشد

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی داشتن تجربه لازم در عرصه مدیریتی را از دیگر مشخصه‌های اصلی نماینده اصلح عنوان کرد و افزود: مردم باید به این مشخصه توجه لازم را داشته باشند.

ابراهیمی با بیان اینکه کاندیداها نباید در تبلیغات خود وعده غیرقابل اجرا به مردم دهند، تصریح کرد: کاندیداها در صورت موفقیت در انتخابات باید جوابگوی وعده‌هایی که می‌دهند، باشد.

 

*حضور مردم در صحنه سبب تثبیت نظام است

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر دو اصل اسلام و مردم استوار است، گفت:‌ مردم ما در 33 سال پس از انقلاب در همه صحنه‌های حساس حضور فعال و با بصیرتی داشتند که لازم است در این زمان حساس نیز با حضور پرشور در صحنه، برگ زرین دیگری از دیانت خود را رقم بزنند.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ همچنین کاندیداها نیز باید به مردم وعده‌هایی دهند که عملیاتی باشد.

ابراهیمی از مردم خواست که با بصیرت لازم در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به فرد اصلح رأی دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول