اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد انتخابات نهمین دوره مجلس:

محرومیت زدایی گام نخست توسعه لردگان است

خبرگزاری فارس: نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه لردگان گفت: رفع محرومیت از چهره این شهرستان اولویت نخست برنامه‌های من است.

محرومیت زدایی گام نخست توسعه لردگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد خالدی عصر امروز در جمع مردم شهر خانمیرزا از توابع شهرستان لردگان، اظهار داشت: مجلس از جایگاه بسیار بالایی در تحقق اهداف توسعه‌ای کشور برخوردار است که این جایگاه اهمیت و ضرورت انتخاب نمایندگان اصلح را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه من حامل پیام ارزشمندی برای شما هستم، گفت: من از جنس شما مردم، متعلق به شما و مردم مستضعف هستم و هرگز در برابر مشکلات تسلیم نشده‌ام.

خالدی رفع محرومیت از چهره این شهرستان را اولویت نخست برنامه‌های خود برشمرد و گفت: اگر به مناطق مختلف این شهرستان سفر کنید در کنار آبادانی‌ها و فعالیت‌های بیشماری که از سوی دولت خدوم ملت ایران صورت گرفته محرومیت‌های بسیاری را شاهد هستیم که کاملا مشهود است.

این نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور من در این انتخابات رفع این دغدغه و نگرانی مردم است، و مطمئن هستیم که اگر این فرصت و افتخار نصیب من شود این دغدغه‌های مردمی را برطرف سازم و بتوانم نماینده‌ای شایسته برای مردم خوب و فهیم این شهرستان باشم.

وی کم کاری برخی از مسئولان و نمایندگان را علت به وجود آمدن این نواقص و محرومیت‌ها برشمرد و گفت: با توجه به شاخصه‌های توسعه در بخش عمرانی، بهداشت و درمان و ورزش در این شهرستان کمبودهای بسیاری به چشم می‌خورد.

خالدی اضافه کرد: مسئولان عالی رتبه کشور تلاش مضاعفی در راستای رفع محرومیت از چهره کشور دارند، به طور قطع و یقین وجود این محرومیت‌ها به علت عدم اطلاع‌رسانی به این مسئولان است، وگرنه تا کنون این محرومیت‌ها باید از چهره این شهرستان رخت بر می‏‏بست.

وی ادامه داد: شما مردم مطمئن باشید که در نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر کسی بتواند حقیقتا سفیر مردم باشد و پیام توسعه و عدالت محوری مردم را به گوش مسئولان برساند از دلسوزان نظام و آرزومندان خدمت به مردم است.

خالدی اضافه کرد: آمده‌ام که بگویم می‌توانیم با تمام وجود پاسخگوی تمای خواسته‌ها و مطالبات عمومی شما مردم عزیز باشم، من خود طعم محرومیت را چشیده و آن را درک و لمس کرده‌ام.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول