اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان:

نمایندگی مجلس طعمه نیست، شرف است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اردبیل گفت: نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی نه تنها طعمه و فرصت بهره‌گیری مادی نیست بلکه فرصت خدمتگزاری به مردم ایران است.

نمایندگی مجلس طعمه نیست، شرف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در جلسه سخنرانی خود در مسجد قدس اردبیل اظهار داشت: عدالت ایجاب می‌کند تا هر منطقه و شهر براساس برجستگی‌ها و خصوصیات فرهنگی، جغرافیایی، اقلیمی و توانمندی‌های خود در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و در یک حرکت تاریخی و سرنوشت‌ساز حق و حقوق ملت رعایت شود.

وی حمایت مردم را از انقلاب و دستاوردهای آن بزرگ‌ترین پشتوانه امنیتی و رسیدن به جایگاه رفیع خدمتگزاری توصیف کرد و افزود: ما در این استان در کنار اندوخته‌های ارزشمند معنوی و پایبندی به شرافت حسینی از مزیت‌های کشاورزی برخوردار هستیم به طوری که از 100 میلیون تن تولید محصولات این بخش در کشور چهار میلیون تن در اردبیل انجام می‌شود.

افضلی‌فرد تصریح کرد: این در حالی است که اردبیل تنها یک درصد مساحت کشور را دارد اما چهار برابر این موقعیت و شرایط محصول متنوع تولید و روانه بازار می‌کند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید حمایت لازم از بخش کشاورزی و صنایع وابسته آن انجام شود در حالی که حتی به اندازه چند صدم درصد در این زمینه اعتبار و مزیتی برای این استان در نظر گرفته نمی‌شود.

وی ضرورت راه‌اندازی کارخانه‌های فرآوری محصولات کشاورزی را یادآور شد و اضافه کرد: اگر سیب‌زمینی ما را 250 تومان خرید می‌کنند و در استان‌های همجوار آن را فرآوری کرده و به ارزش یک هزار تومان به ما می‌فروشند نتیجه بی‌کفایتی مسئولان و نمایندگانی است که از دفاع حق این ملت عاجز هستند.

به گزارش فارس، کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی بیان این مطالب را نه تنها غیبت و حرام ندانست بلکه ادامه داد: بلند کردن صدای حق‌خواهی ملت و بیداد از تبعیض، ناعدالتی و ظلم خود فضیلت دارد.

مدرس دانشگاه‌های اردبیل و مؤسسات آموزش عالی بیان کرد: از 100 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به استان در بخش کشاورزی به دلیل بی‌کفایتی مدیر ارشد استان تنها هفت میلیارد تومان تخصیص یافته و 93 میلیارد تومان هنوز مطالبه نشده است.

وی گفت: در حالی که کشاورزان ما از بابت خشکسالی 60 میلیارد تومان لطمه و صدمه دیدند، 16 میلیارد تومان اعتبار از محل جبران خسارت به استان تزریق شده است و جالب این‌که از این رقم 15 میلیارد تومان به دستگاه‌های فرهنگی و صدا و سیما تزریق شده است.

افضلی‌فرد افزود: از این رقم فقط 600 میلیون تومان برای جبران خسارت خشکسالی پرداخت شده است که در این زمینه باید مقام عالی استان پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: این آقایان نه تنها حافظ منافع حقوق ملت و دستاوردهای پاک شهیدان نیستند بلکه از مسئولیت خود نردبانی درست کردند تا حق و حقوق ملت را تضعیف کنند.

افضلی‌فرد در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: امروز بخش صنعت ما در نهایت مظلومیت قرار دارد و حتی سه هزار نفر فارغ‌التحصیل رشته‌های کشاورزی ما به خیل 63 هزار بیکاری پیوسته است که هر روز نیز بر تعداد بیکاران افزوده می‌شود.

رئیس مجمع بررسی و تحلیل سیاسی بسیج کشور بی‌تحرکی در احداث کارخانه پتروشیمی و دادن وعده‌های دروغین به روستاهای همجوار این کارخانه در تصرف زمین و وعده اشتغال افراد بیکار این منطقه اظهار داشت: در یکی از جلسات شورای اشتغال به صراحت اعلام شد که یکی از صاحبان واحدهای تولیدی تسهیلات بانکی را دریافت کرده و به خرید زمین در شمال اختصاص داده و به جای ایجاد اشتغال در مکان‌های دیگر سرمایه‌گذاری کرده است.

افضلی‌فرد چنین مسایلی را در برابر استخدام‌های نابجا و وابستگان به ویژه از سوی یکی از نمایندگان اردبیل در همدستی با سایر مدیران را یادآور شد و اضافه کرد: ما با عمل ریاکارانه و شعارهای رنگین نمی‌توانیم فرصت اشتغال ایجاد کنیم چرا که به دلیل بی‌کفایتی‌ها 95 درصد فرصت اشتغال در این استان امسال از بین رفته است.

این مسئول به تضییع حق خود در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: اگر نمایندگان ما را به محوطه یکی از وزارتخانه‌ها به دلیل دلال‌بازی راه نمی‌دهند جای شرمندگی برای این مردم است چرا که خائنینی به مجلس راه یافته‌اند که حق ملت را نادیده می‌گیرند.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: اگر استاندار اردبیل امروز دیدار مردمی و ملاقات هفتگی را حذف می‌کند به دلیل بی‌رغبتی به حضور و رفع مشکلات مردم است چرا که نمایندگان ما در مجلس با برکناری استاندار سابق و آمد و شدهای متعدد فردی را برگزیده‌اند که از توانمندی و شایستگی برخوردار نیست.

استاد دانشگاه در پایان سخنان خود افزود: مردم ما در روز 12 اسفند در کنار ناامید کردن دشمنان برخی دست‌های پلید دراز شده به حق و حقوق ملت را قطع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دلالان و واسطه‌گران با بی‌احترامی به حق و حقوق مردم مجلس را ناپاک کنند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول