اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شوش:

عمران شهری و رفاه عمومی اصلی‌ترین برنامه است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شوش گفت: عمران شهری و ایجاد رفاه عمومی از اصلی‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شهرستان شوش است.

عمران شهری و رفاه عمومی اصلی‌ترین برنامه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، دکتر سید راضی نوری عصر امروز در جمع مردم شوش اظهار داشت: عمران شهرهای شوش با ایجاد ارتباط صمیمی و همفکری با شوراها در اصلاح شبکه فرسوده آب، احداث ترمینال، رفع معضل فاضلاب‌های رو باز و اجرایی شدن طرح جامع حرم دانیال (ع) از دیگر برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: عمران روستاها از طریق ارتباط صمیمی با شورا و دهیاری‌ها در پیگیری و اجرای طرح هادی روستا، رفع معضل آب آشامیدنی، احداث و بهسازی راه‌های ارتباطی و پل‌های روستاها و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها را اصلی‌ترین برنامه‌هایی بود که این کاندیدای انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه شوش به آن‌ها اشاره کرد.

این کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی با پیگیری ایجاد بازارچه مرزی، اصرار بر استخدام افراد بومی منطقه در فرصت‌های شغلی پیش رو، احداث کارخانه‌های صنایع جانبی و تبدیلی کشاورزی و همچنین توانمندسازی همه جانبه کارخانه‌ها و شرکت‌های موجود در شهرستان شوش نیز از اصلی‌ترین اهداف بنده در صورت موفقیت در خدمتگزاری به مردم شوش می‌باشد.

نوری افزود: ایجاد ارتباط صمیمی با فرهنگیان، توسعه فضاهای آموزشی و تلاش جهت جذب و بهبود وضعیت نیروهای غیررسمی شاغل در آموزش و پرورش هم از برنامه‌های من است.

وی تصریح کرد: اصلاح وضعیت بهداشت و درمان شهرستان شوش با توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی شهر و روستا، پیگیری جدی و تسریع در ساخت بیمارستان جدید و همچنین پیگیری راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی مصوبه سفر ریاست جمهوری، توسعه بیمارستان فعلی و ایجاد بخش‌های ضروری همچون مراقبت ویژه نوزادان، افزایش تعداد اتاق‌های عمل و بالا بردن ظرفیت پذیرش بیماران، جذب نیروهای متخصص (پزشک، پرستار، بهیار ...)، پیگیری و آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی دانشکده های وابسته به علوم پزشکی همچون دانشکده پرستاری و مامایی و یا دانشکده دندان‌پزشکی اصلی‌ترین اهداف بنده و برنامه‌‌های بنده برای این حوزه مهم می‌باشد.

هدف دیگر مورد اشاره سید راضی نوری پیگیری و تسریع راه‌اندازی دانشکده‌های کشاورزی و باستان‌شناسی در شهرستان شوش بود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول