اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 197

طاهری: 98 درصد تعهد اشتغال در گرگان و آق‎قلا محقق شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: 98 درصد تعهد اشتغال در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا محقق شده است.

طاهری: 98 درصد تعهد اشتغال در گرگان و آق‎قلا محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام و المسلمین سید علی طاهری عصر امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: نسبت تعهد اشتغال اختصاص داده شده به شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا 25 درصد با تعداد 15 هزار و 218 نفر بوده است که از این تعهد 15 هزار و 148 نفر فرصت شغلی در حوزه انتخابیه محقق شده است.

وی با بیان اینکه طرح‎های آماده‎ای برای جذب سرمایه‎گذاری وجود دارد، تصریح کرد: 2 هزار میلیارد تومان طرح نیز در معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان وجود دارد که آماده سرمایه‎گذاری است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم عنوان کرد: کار دیگری که برای توسعه استان انجام گرفته بحث پتروشیمی است که این صنعت خصوصی، می‎تواند یک‎هزار شغل مستقیم و حدود 4 هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کند که این پروژه اکنون زیرساخت‎هایش انجام گرفته است.

طاهری یادآور شد: از طریق تعامل با وزیر نفت، استاندار گلستان، مدیر بانک ملی و سایر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در سایت پتروشیمی برای رفع مشکلات، اعتبار 270 میلیون یورو برای پیشرفت و توسعه این صنعت در منطقه تامین شده است.

وی در خصوص مطول شدن زمینه پیشرفت و توسعه در کشور ابراز داشت: با توجه به اینکه بودجه‎های دولت در بخش اشتغال دولتی هزینه می‎شود در برنامه چهارم و پنجم توسعه مصوب شد که دولت باید جذب خود را در بخش‎های دولتی کاهش دهد و بیشتر کارها را به بخش‎های خصوصی واگذار کند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اشتغال جوانان باید در بخش صنعت اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: شهرک یک‎هزار هکتاری صنعتی در شمال استان در منطقه اترک در چهار فاز انجام می‎شود که در فاز اول زیر ساخت‎های آن صورت گرفته و فازهای دیگر نیز در حال انجام است که امیدواریم با راه‎اندازی این شهرک، زمینه توسعه استان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول