اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ثبت احوال لرستان خبر داد

تعویض 20 هزار شناسنامه در لرستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ثبت احوال لرستان از تعویض 20 هزار شناسنامه در این استان خبر داد.

تعویض 20 هزار شناسنامه در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی ثبت احوال لرستان، عزیز شلال‌نژاد گفت: در ثبت احوال در حال گذار از وضعیت سیستم‌های دستی و سنتی به ماشینی و الکترونیکی هستیم.

وی با بیان اینکه در چشم‌انداز 20 ساله، ثبت احوال تمام خدمات خود را سیستمی و الکترونیکی ارائه می‌کند، ادامه داد: در همین زمینه زیرساخت‌هایی در ثبت احوال استان در حال شکل‌گیری است و ما به عنوان محور دولت الکترونیک عمل می‌کنیم.

مدیر کل ثبت احوال لرستان از صدور شناسنامه ماشینی در استان خبر داد و افزود: صدور شناسنامه ماشینی زیر 15 سال، 15 سال و بالای 15 سال در استان آغاز شده و این شناسنامه‌های دارای کیفیت و ضریب امنیت بالایی هستند و امکان جعل آنها صفر است.

شلال‌نژاد یادآورشد: تعویض شناسنامه‌های بالای 15 سال از اردیبهشت ماه جاری آغاز و تاکنون 20 هزار شناسنامه در استان تعویض شده است.

مدیر کل ثبت احوال لرستان گفت: به منظور الکترونیکی کردن اسناد اسکنرهایی خریداری شده تاکنون 45 درصد پیشرفت کار داشته‌ایم و در کل کشور قرار است یک میلیون و 400 هزار سند را آرشیو شود که سهم این استان 120 هزار سند است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول