اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رسولوندی دبیر شورای سیاست‌گذاری منطقه 7 بهزیستی شد

خبرگزاری فارس: محمد رسولوندی مدیر روابط عمومی بهزیستی ایلام به عنوان رئیس و دبیر شورای سیاست‌گذاری و راهبردی فرهنگی منطقه 7 سازمان بهزیستی منصوب شد.

رسولوندی دبیر شورای سیاست‌گذاری منطقه 7 بهزیستی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل روابط عمومی سازمان بهزیستی استان ایلام، محمد رسولوندی مدیر روابط عمومی بهزیستی استان ایلام به عنوان دبیر و رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی فرهنگی منطقه 7 و عضو شورای سیاست‌گذاری و راهبردی فرهنگی سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.

در حکم انتصاب رسولوندی آمده است: نظر به تدین، تعهد و شایستگی جنابعالی در عرصه‌های فرهنگی که موجب رشد فعالیت‌های فرهنگی آن استان شده، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر و رئیس دبیرخانه شورای فرهنگی، منطقه 7 و عضو شورای سیاست‌گذاری و راهبردی فرهنگی سازمان بهزیستی کشور منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با هماهنگی و همکاری دبیران شورای سیاست‌گذاری و راهبردی فرهنگی بهزیستی استان‌های لرستان، کردستان، کرمانشاه، همدان و خوزستان ضمن تشکیل جلساتی مستمر و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های لازم و بومی‌سازی آنها در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی سازمان گام‌های مؤثری برداشته شود که موجبات توانمندسازی، رشد و بالندگی فرهنگی جامعه هدف، پرسنل سازمان و خانواده‌های آنها را فراهم سازد.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: توفیق روزافزون جنابعالی را در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه عنایات حضرت بقیه‌الله (عج) و جامع عمل پوشاندن به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول