اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با ‌فارس:

جبهه متحد اصولگرایان برنامه‌های منسجم‌تری دارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه محور انقلاب ولایت است، گفت: بنابراین انتخاب مردم برای نماینده اصلح باید حول این محور اساسی شکل گیرد.

جبهه متحد اصولگرایان برنامه‌های منسجم‌تری دارند

عباس حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چه تفاوتی با انتخابات سایر دوره‌ها دارد، اظهار داشت: این انتخابات نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است و دشمنان خارجی چشم به 12 اسفند ماه و میزان حضور مردم دوخته‌اند بنابراین حضور حداکثری مردم نشان دادن ضربه شست نهایی به بدخواهان است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت میان سیاسیون ضرر کمتری را به مردم وارد می‌کند، ادامه داد: چنانچه نمایندگان استان با یکدیگر متفق‌القول و همدل باشند، مسائل و مشکلات مردم را نیز می‌توانند بهتر رسیدگی کنند و صلاح مردم نیز در وحدت و اتفاق نظر نمایندگان است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: به عقیده من با توجه به ورود جامعتین و تشکیل جبهه متحد اصولگرایان می‌توان به این جبهه با خیال راحت اعتماد کرد، چرا که منشور جبهه متحد عصاره گفتمان‌های اصیل انقلاب است و نامزدهای این طیف برنامه‌های منسجم‌تری برای خدمت به مردم دارند.

وی در جواب این سوال که نماینده اصلح چه کسی است و چه ویژگی‌هایی را دارد، گفت: قانونمداری، انضباط اجتماعی، تخصص، تجربه و درایت از جمله ویژگی‌های یک نماینده اصلح است.

حاج رسولیها ادامه داد: البته شجاعت و جسارت و نیز توسعه مداری و کارنامه قوی مدیریتی از ویژگی‌های بارز یک نماینده شایسته است.

وی با تاکید بر اینکه شاخصه مردم در انتخاب نماینده اصلح باید ولایتمداری نامزدها و عمل واقعی به منشور اصولگرایی که همان گفتمان اصلی امام (ره)، انقلاب و رهبر معظم انقلاب است، باشد، تصریح کرد: محور انقلاب ولایت است بنابراین انتخاب مردم باید حول این محور اساسی شکل گیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول