اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع):

انقلاب اسلامی الگوی پیشرفت جهان در قرن حاضر است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: انقلاب اسلامی الگوی تمدن و پیشرفت جهانی در قرن حاضر است.

انقلاب اسلامی الگوی پیشرفت جهان در قرن حاضر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعد الله زارعی بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی این استان، اظهار داشت: انتخاب حق مردم است و مشارکت ملت در تعیین سرنوشت خود تکلیف دینی، ملی و عقلایی است.

وی با کالبدشکافی احزاب و تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در راستای مسایل مربوط به انتخابات، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل بوق‌های تبلیغاتی استکبار جهانی بکار افتاده تا مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کند.

زارعی ادامه داد: جریانات مختلف که معاند نظام و انقلاب اسلامی هستند نیز با هم متفق شدند تا با فشارهای مختلف از جمله تحریم، تهدید و ترور جنگ بزرگ روانی را بر علیه ملت ما تدارک ببینند، اما مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه تمام نقشه‌های آنها را یکی پس از دیگری نقش بر آب کردند.

این کارشناس و تحلیل‌گر مسایل سیاسی یادآور شد: علاوه بر حماسه نهم دی و راهپیمایی عظیم 22 بهمن، در روز جمعه حماسه ماندگار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بصیرت مردم، اقتدار و یکپارچگی ملت و نظام را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی با اشاره به نظر سنجی‌های صورت گرفته، افزود: مشارکت بسیار خوبی از انتخابات صورت می‌گیرد و مجلسی کارآمد تشکیل و زمینه‌های پیشرفت و آبادانی کشور فراهم خواهد شد.

زارعی اظهار داشت: در روزهای اخیر کاهش قابل توجهی در تبلیغات غربی‌ها بر علیه مردم ایران مشاهده می‌شود که نشانگر واقف بودن آنان به عزم ملی در ایران اسلامی بر مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی تأکید کرد: شرکت تمامی اقشار و ملت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌ویژه در این دوره که از حساسیت بیشتری برخوردار است بر اساس نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید یک تکلیف شرعی است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول