اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وکلایی را انتخاب کنید که به رهنمودهای رهبری ملتزم باشند

خبرگزاری فارس: مردم در شناخت و انتخاب نماینده اصلح شاخص‌هایی چون استکبارستیزی، توجه و تعهد و التزام به هدایت‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در نظر داشته باشند.

وکلایی را انتخاب کنید که به رهنمودهای رهبری ملتزم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دفتر نماینده وزارت خارجه در اصفهان با انتشار بیانیه‌ای خواستار حضور ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: انتخابات مجلس شورای اسلامی در نگاه سیاستمداران جهان از ارزش و اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و رسانه‌های تبلیغاتی وابسته به استکبار جهانی نیز بیکار ننشسته و ماه‌ها است با ترفندهای مختلف می‌کوشند تا مردم را از شرکت پرشور در انتخابات منصرف و نسبت به آینده مأیوس سازند.

در بخش دیگری از این بیانیه آورده شده است: استکبار جهانی به خوبی می‌داند امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم سالاری دینی در جهان تبدیل شده است.

در ادامه بیانیه تاکید شده است: مستکبران جهانی به خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تأسی از ملتی شکل گرفته که 33 سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.

در بیانیه دفتر نماینده وزارت خارجه در اصفهان تصریح شده است: حضور حداکثری در انتخابات پیش روی اهمیت فراوانی دارد و افتخار دیگری برای ایران اسلامی رقم می‌زند و علاوه بر حضور حداکثری ضرورت شناخت کاندیداهای اصلح نیز اهمیت بسزایی دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌تردید ملت شریف ما می‌کوشد، وکلایی را به مجلس بفرستند که در اندیشه‌ گسترش اسلام عزیز، احیای ارزش‌ها، احکام الهی، ترویج افکار ناب امام خمینی‌ (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب باشند و خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند.

در پایان این بیانیه آمده است: در شناخت و انتخاب اصلح شاخص‌هایی چون تدین، تعهد، دلسوزی، استکبارستیزی، توجه و تعهد و التزام به هدایت‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مردم‌داری، امانت‌داری، صداقت و تخصص از اهمیت‌ به سزایی برخوردار است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول