اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان:

تیم سپاهان ظرفیت قهرمانی دارد

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان گفت: تیم سپاهان با وجود یک باختی که کسب کرده، ظرفیت قهرمانی دارد و بدون تردید از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع می‌کند.

تیم سپاهان ظرفیت قهرمانی دارد

الله کرم استکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم سپاهان با تأخیر وارد مسابقات لیگ شد و در بازی نخست برابر تیم ثامن‌الحجج با توجه به شرایطی که هواداران این تیم به وجود آورده بودند، شکست خوردیم.

وی با بیان اینکه سپاهان همچنان مدعی شماره یک قهرمانی است، به برتری تیمش برابر نماینده کازرون اشاره کرد و بیان داشت: در برابر تیم کازرون بازی خوبی انجام دادیم، البته تیم مقابل نیز بازی خوبی را انجام داد و در دقایقی تیم را تحت فشار گذاشت.

بازیکن ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه تیم ثامن‌الحجج جدی‌ترین رقیب این تیم در لیگ جاری است، تصریح کرد: این تیم از سه بازیکن خارجی و مربی خارجی استفاده می‌کند و تماشاگران این تیم با جوی که در ورزشگاه به وجود می‌آوردند، امتیاز گرفتن را برای تیم‌های میهمان دشوار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در لیگ امسال تیم‌ها بازیکنان خوبی دارند که با کیفیت بازی می‌کنند، تاکید کرد: با وجودی که سطح کیفی تیم‌ها نسبت به دوره‌های گذشته بهتر شده است اما کماکان تیم سپاهان مدعی شماره یک قهرمانی است.

استکی با اشاره به رد درخواست یک باشگاه قطری برای پیوستن به این تیم اضافه کرد: باشگاه قطری پیشنهاد خوبی را ارائه کرد اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، به این پیشنهاد جواب منفی دادم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول