اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

تقویت دهک‌های پایین جامعه در دستور کار مجلس است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: تقویت دهک‌های پایین و کم‌درآمد جامعه و حمایت هرچه بیشتر از اقشار کم‌درآمد در دستور کار مجلس است.

تقویت دهک‌های پایین جامعه در دستور کار مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید قدرت‌الله حسینی‌پور در جمع هزاران نفری هواداران خود در باشت اظهار کرد: حمایت جمهوری اسلامی از سید حسن نصرالله سبب پیروزی حزب‌الله لبنان شد و پیروزی حزب‌الله لبنان در واقع پیروزی ملت ایران است.

وی افزود: همین اقدام را در حمایت از حماس در جنگ 22 روزه انجام دادیم که رهبر معظم انقلاب در آخرین خطبه خود در نماز جمعه تهران به آن اشاره فرمودند.

حسینی‌پور تصریح کرد: ایران اسلامی حمایت خود را در دفاع از حزب‌الله لبنان، حماس و دولت سوریه به عنوان جلوداران قیام و سدی محکم در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام کرده و می‌کند.

* توسعه پتروشیمی و پالایشگاه از اولویت‌های مجلس و دولت است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس و نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه مسائل اقتصادی به سمتی پیش می‌رود که از تکیه بر نفت و تک محصولی بودن اقتصاد فارغ شویم زیرا آیندگان نیز در این ذخایر الهی نهفته در خاک سهیم هستند.

حسینی‌پور پرداخت یارانه‌ها با حمایت مجلس و درایت دولت را اقدام مؤثر در راستای فقرزدایی از جامعه دانست و ادامه داد: تقویت بنیه اقتصادی دهک‌های پایین جامعه به ویژه دهک‌های اول تا پنجم در دستور کار مجلس و دولت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها از جمله پتروشیمی و پالایشگاه گچساران در برنامه کاری آینده دولت قرار دارد.

حسینی‌پور گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده 300 میلیون یورو اعتبار از طریق بانک توسعه صادرات برای ادامه روند اجرایی پتروشیمی گچساران و صنایع پایین‌دستی آن تصویب شده است که عملیات اجرایی آن از سال 91 همه‌جانبه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به وجود دشت‌ها‌ی مستعد و زمین‌های فراوان در گچساران و مشکل بی‌آبی برای استفاده از این زمین‌ها ابراز داشت: برای حل مشکل آب زمین‌های کشاورزی این شهرستان‌ها سدهای جدیدی پیش‌بینی و در دست مطالعه است.

* کلنگ‌زنی سد شیو در سال 91

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی سد شیر و شاه‌بهرام را به عنوان سدهای مهم تأمین‌کننده آب مورد نیاز زمین‌های کشاورزی و آب شرب و صنعتی در گچساران و باشت مطرح کرد و از کلنگ‌زنی سد شیو در خرداد 91 و مطالعه سد شاه‌بهرام در حوزه گچساران و باشت خبر داد.

حسینی‌پور افزود: این سدها تأمین‌کننده آب شرب، کشاورزی و صنعتی گچساران و باشت بوده و در آینده تلمبه‌خانه‌ها بسته می‌شود و دیگر نیازی به کشیدن آب از حفره‌های زیرزمینی نیست.

وی با اشاره به نیاز گچساران و باشت به صنایع تبدیلی گفت: صنایع تبدیلی و سردخانه‌های بزرگ برای باشت و گچساران در اولویت کاری قرار دارد و در این دوره این مهم هم کلید خواهد خورد.

حسینی‌پور بیان داشت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی، تقویت مساجد، حوزه علمیه و پایگاه‌های بسیج و بازسازی کتب درسی از ابتدایی تا دانشگاه با رویکرد تربیت اسلامی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تقویت هنرمندان متعهد برای به تصویر درآوردن حقایق از طریق ساخت و تولید فیلم و سریال‌های آموزنده و منطبق بر فطرت انسان در دستور کار قرار دارد.

* مستقر‌شدن تمامی ادارات و نهادها در باشت با بکارگیری نیروهای بومی

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به در دست اقدام بودن توسعه کمی و کیفی دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه پیام‌ نور تصریح کرد: تقویت کانون خانواده، تلاش برای ازدواج زود هنگام جوانان و تأمین مسکن و اشتغال جوانان با تمام وجود پیگیری می‌شود.

حسینی‌پور با اشاره به تبدیل باشت به شهرستان و مزایای این رویداد مهم خاطرنشان کرد: در سال 91 تمامی ادارات در باشت مستقر شده و نیروهای شاغل در این ادارات باید بومی و از نیروهای توانمند باشت باشند.

وی ابراز داشت: چارت تشکیلاتی نیروی انتظامی باشت اعلام شده است و تعداد 120 نفر به عنوان پرسنل نیروی انتظامی تا فروردین و اردیبهشت سال 91 در این شهرستان مستقر می‌شوند.

حسینی‌پور ادامه داد: به زودی اداره اطلاعات و فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران با بکارگیری پرسنل بومی در باشت مستقر می‌شوند.

* پاسخ تخریب‌ها و نامه‌های سرگشاده را دقیق و شجاعانه دادم

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نماینده باید شجاعانه و بصیرانه از حقوق مردم دفاع کرده و از طرف مردم حوزه انتخابیه‌اش حرف بزند و بدون کوچک‌ترین واهمه‌ای از حقوق ملت دفاع کند.

حسینی‌پور با اشاره به حملات و هجمه‌های شدید برخی کاندیداها و هواداران علیه خود ابراز داشت: کسانی می‌تازند و حمله می‌کنند که ضعف داشته باشند.

وی با سپاس از استقبال پرشور مردم باشت و با اشاره به تخریب‌های صورت‌گرفته توسط برخی کاندیداها و هواداران گفت: نماینده و کاندیدایی که این حضور حماسی را دارد و این انقلابی‌های حماسی و متدین او را حمایت می‌کنند نیازی به حمله به کسی ندارد و پاسخ حملات دیگران را هم نمی‌دهد.

این نماینده اصولگرای مردم گچساران و باشت در مجلس خاطرنشان کرد: در طول این چهار سال نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، فراوان و به ناحق به من حمله کردند اما به احترام بزرگی و سعه‌صدر شما جوابی ندادم.

حسینی‌پور گفت: برای کسانی که نامه سرگشاده نوشتند بسیار دقیق، فنی، عالمانه، ماهرانه و شجاعانه جواب همه را دادم.

وی تأکید کرد: یکی از ویژگی‌های مهمی که در وجود نماینده باید وجود داشته باشد شجاعت است و ترس در وجودم هیچگاه مشاهده نشد.

حسینی‌پور تصریح کرد: وقتی انسانی نترسد و دلهره نداشته باشد و وقتی بزرگی خدا را می‌بیند دلیل ندارد که بترسد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بکارگیری نیروهای بومی گچساران و باشت در پست‌های مدیریتی ادارات کل کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در حال حاضر 12 مدیرکل در جاهای مهم در مرکز کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار هستند.

حسینی‌پور با اشاره به شهرستان‌شدن بخش باشت و برگزاری جشن تبدیل باشت به شهرستان در 22 آبان 89 با حضور مسئولان ارشد کشوری ابراز داشت: در بحث شهرستان شدن باشت تلاش‌های زیادی صورت گرفت و شجاعانه از حق و حقوق چندین ساله مردم باشت در راستای تبدیل باشت به شهرستان تلاش شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول