اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

حراست از انقلاب یک تکلیف است

لیدخبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: حراست از نهضت انقلاب به عنوان یک تکلیف مهم بر دوش همه آحاد مردم قرار گرفته است.

حراست از انقلاب یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده ظهر امروز در همایش عزم و بزم حضور که در تالار شمس ارومیه برگزار شد اظهار داشت: فقط سه دهه از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد پس برای حراست از انقلاب باید فداکاری و ایثارگری کرد همچنین شهادت و جهاد لازمه این امر است.

وی تصریح کرد: ملت ایران برای اجرایی کردن قوانین ناب اسلام هیچ‌گونه ادعایی ندارند ولی مفتخر هستیم در این راه قرار گرفته‌ایم از طرف دیگر حراست از نهضت انقلاب پایداری، مقاومت و فداکاری نیروهای مردمی را می‌طلبد زیرا دشمن بر طبل تهدید، ترور و ... می‌کوبد.

این مسئول به تهدیدها و تحرکات دشمن اشاره کرد و گفت: این قبیل تحرکات از حضیض ذلت است است نه قدرت، به طوری که اگر دشمنان این مرز و بوم الهی اگر می‌توانستند غباری بر رخ ملت ایران بنشانند از این کار به هیچ عنوان دریغ نمی‌کردند ولی کشور ما مردمانی شهادت‌طلب و فداکار در آغوش خود دارد.

جلال‌زاده با بیان اینکه در کشور ما دین و خداوند محور است ادامه داد: سران کشورهای غربی با تسلط بر منابع ثروت کشورهای جهان سوم تمدن‌های مغایر با آموزه‌های دینی و فطرت بشر ابداع کردند و برای تسلط بر کشورهایی با قدمت طولانی تلاش می‌کنند.

این مسئول اظهار کرد: انقلاب ما در زمانی شکل گرفت که آزادی، معنویت، عدالت در همه جای دنیا فراموش شده بود ولی با پشتوانه خون شهدا ارزش‌های اخلاقی و معنوی به معنای واقعی کلمه به جامعه برگردانده شد به طوری که امروز افول و سقوط امپراطوری‌های مقتدر دنیا را شاهد هستیم .

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: ما در دنیا حتی اروپا فقط با چند کشور مشکل داریم ولی این چند کشور خود را مساوی  با دنیا می‌دانند و روی این موضوع تبلیغ می‌کنند همه کشورهای جهان روبه روی ما ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی 12 هزار نفر شهید دارد، اظهار داشت: این شهدا همه مردم اعم از اقلیت‌های دینی و مسلمانان را شامل می‌شود به طوری که همه به معنای واقعی کلمه پشتیبان انقلاب هستند و از آرمان‌های آن حراست می‌کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول