اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد

استقرار نمایشگاه‌ بهاره آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند

خبرگزاری فارس: سرپرست منطقه آزاد اروند از استقرار نمایشگاه‌های بهاره آبادان و خرمشهر سال جاری در این منطقه خبر داد.

استقرار نمایشگاه‌ بهاره آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نمایشگاه‌های فروش کالای بهاره شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برپا خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره صنعت و معدن آبادان و خرمشهر با بیش از 100 غرفه مختلف و به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

سرپرست منطقه آزاد اروند درخصوص تمرکز نمایشگاه فروش کالای بهاره شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در نمایشگاه بین المللی اروند خاطرنشان کرد: یکی از مزایای این تمرکز، گردهم‌آوری کالاهای مورد نیاز مردم در یک مکان است که باعث افزایش قدرت انتخاب مردم برای خرید و سهولت در رفت و آمد می‌شود.

حسینی‌فر تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال نمایشگاه فروش بهاره اروند در تاریخ 13 اسفند افتتاح شده و تا 23 اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به محصولاتی که در این نمایشگاه به فروش خواهند رفت اظهار کرد: در نمایشگاه فروش کالای بهاره اروند محصولاتی از قبیل کیف، کفش، ‌مواد غذایی و پروتئینی، خشکبار و غیره برای خرید شهروندان آبادانی و خرمشهری ارائه شده‌است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: برپایی این نمایشگاه در سالن نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند با توجه به موقعیت مکانی این سالن موجب سهولت دسترسی شهروندان هر دو شهرستان به این نمایشگاه خواهد شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول