اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت، معدن و تجارت فومن خبر داد

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فومن

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فومن از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با مشارکت 60 واحد صنفی و تولیدی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن طاهر کوهی ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزاری نمایشگاه مذکور را در راستای تنظیم بازار عنوان کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه که از تاریخ 15 تا 25 اسفند جاری برگزار می‌شود کالاهای مورد نیاز شهروندان به ویژه محصولات غذایی مواد پروتئینی، پوشاک و کیف و کفش با قیمت‌های نسبتاً مناسب عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: 40 واحد صنفی شهرستان نیز برای مشارکت در حراج و فروش‌های فوق‌العاده در ایام پایانی سال اعلام آمادگی کرده‌اند که با اطلاع‌رسانی و نصب پرده و پلاکارد به فروش کالاهای خود با قیمت معادل 10 تا 20 درصد زیر قیمت‌های بازار می‌پردازند.

این مسئول تصریح کرد: برای تامین مناسب میوه و مرکبات شب عید شهرستان فومن نیز مقدار 32 تن پرتقال و 20 تن سیب اختصاص یافته که عرضه آنها همزمان با برگزاری نمایشگاه بهاره آغاز و در چند نقطه شهرستان توزیع می‌شود. برای کنترل قیمت‌ها و سهولت تأمین کالاهای اساسی پرمصرف مورد نیاز مردم مقادیر فراوانی گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج و روغن برای توزیع در شهرستان فومن ذخیره شده که در صورت افزایش قیمت‌ها و یا کمبود عرضه در بازار توزیع می‌شود.

کوهی از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در فومن خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح با هدف کنترل بازار، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، نظارت بر بازار عرضه و تقاضا و اطمینان از سهولت تأمین مایحتاج عمومی مردم از ابتدای اسفند جاری آغاز شده و تا 15 فروردین 91 ادامه می‌یابد.

وی درباره اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز یادآور شد: در این طرح بازرسان اداره مذکور و مجمع امور صنفی فومن به همراه ناظران افتخاری از نقاط حساس بازار بازرسی‌های مستمر به عمل آورده و با هرگونه تخلفی برخورد می‌کنند.

این مسئول از تمام شهروندان فومنی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، اخفای کالا، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت‌ها و دیگر تخلفات موارد را از طریق سامانه 124 ستاد خبری این شهرستان اعلام کنند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور برخورد با تخلفات و جلوگیری از بروز برخی مشکلات احتمالی در بازار شب عید طرح تشدید بازرسی با مشارکت فعال بازرسان این اداره، مجمع امور صنفی و اداره تعزیرات حکومتی فومن اجرا شده و بازرسان مربوطه با حضور در بازار شهرستان اقدام به بازرسی‌های متعدد از واحدهای صنفی می‌کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول