اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی ایلام:

واحد بازرسی در همه شهرستان‌های ایلام دایر است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی ایلام گفت: واحد بازرسی در همه شهرستان‌های ایلام دایر است.

واحد بازرسی در همه شهرستان‌های ایلام دایر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌ شاکیان ظهر امروز در دیدار ماهانه مجمع امور صنفی با استاندار ایلام اظهار داشت: مجمع امور صنفی در همه شهرستان‌ها واحد بازرسی و نظارت راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: این مجمع ضمن راه‌اندازی اقدام به تجهیز و فعال‌ کردن این واحدها داشته که جای تقدیر از تلاش همکارانم در این بخش دارد.

این مسئول اضافه کرد: پس از تشکیل این واحدها کار نظارت بر واحدهای صنفی در همه شهرستان‌های استان ایلام به طور رسمی آغاز شد.

شاکیان تصریح کرد: مدیریت بازرسی و نظارت اصناف که زیر مجموعه مجمع امور صنفی ایلام است در بحث هدفمند ‌کردن یارانه‌ها با تلاش شبانه‌روزی خود موفقیت‌های بزرگی را کسب کرد.

رئیس مجمع امور صنفی ایلام گفت: در بحث زمان بازرسی از ساعت پنج صبح که شیف کاری خبازان استان ایلام است فعالیت بازرسان آغاز شده و تا ساعات پایانی کار بازار، همه بازرسان ما در بازار به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی اذعان داشت: سال گذشته 60 هزار مورد بازرسی توسط بازرسان مجمع امور صنفی در سطح استان ایلام بازرسی و نظارت انجام شده است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول