اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی خبر داد

راه‌اندازی 54 پایگاه داوطلبی در مساجد آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: 54 پایگاه داوطلبی در مساجد آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 54 پایگاه داوطلبی در مساجد آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی زینال‌پور ‌‌در همایش طلایه‌داران وحدت که به منظور تجلیل از برترین‌های جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: پایگاه‌های داوطلبی به منظور جذب داوطلبان، اجرای طرح همای رحمت، فرشتگان رحمت، کمک به مردم سومالی و توزیع رایگان اقلام امدادی و دارویی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از سوانح راه‌اندازی شده است.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمراستان در این زلزله با به کارگیری 288 نفر روز عوامل و 151 دستگاه روز خودرو و ارسال هشت محموله امدادی نقش مؤثری در کمک به زلزله‌زدگان داشته است.

مدیر کل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: به روز بودن امکانات و آموزش همگانی مهم‌ترین نقش را در کاهش حوادث دارد که جمعیت هلال‌احمر برنامه‌های خود را بر روی این دو مهم متمرکز می‌کند.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر نماد ایثار صادقانه است و کارکنان هلال‌احمر دست‌های امید و نجات در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: امدادگران هلال‌احمر که مظهر نوع‌دوستی و انسانیت هستند باید با مطالعه و آموزش‌های تخصصی امداد و نجات آسیب‌های پنهان جامعه را در زمینه حوادث و سوانح احتمالی شناسایی کرده تا در زمان مقتضی خدمات لازم را ارایه دهند.

مدیر کل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی افزود: هلال‌احمر یک سازمان عام‌المنفعه و مظهر نوع‌دوستی و انسانیت است.

به گفته این مسئول هلال‌احمر می‌تواند معرف الگوی انسان‌دوستی و خدمت عاشقانه به مردم باشد.

وی تصریح کرد: این سازمان به عنوان یک نهاد مردمی در ارائه خدمات بشردوستانه در مواقع بروز حوادث و بلایای طبیعی را سبب تسکین آلام و دردهای حادثه‌دیدگان نقش مهمی دارد.

جواد شریف‌نژاد فرماندار ارومیه نیز در این همایش با اشاره به تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در مواقع بروز بلایای طبیعی از ایثار و مجاهدت فراوان عوامل امدادی در یاری و کمک به مصدومان و حادثه‌دیدگان قدردانی کرد.

در این آیین از 95 نفر از برترین‌های جمعیت هلال‌احمر استان شامل کارمند، مربی و اعضای جوان این نهاد در بخش‌های امداد و نجات، اردوهای جهادی، آموزش و پژوهش، دبیران کانون‌ها و بازنشستگان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/‌ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول