اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد استان البرز:

رسانه‌های البرزی نقش سازنده‌ای در انتخابات ایفا کردند/ تقدیر از عملکرد رسانه‌های البرز در انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: خوشبختانه رسانه‌های فعال در این استان با درک صحیح شرایط و وظائف خود نقش بسیاری خوبی در پر نشاط برگزار شدن انتخابات و پایبندی کاندیداها به قانون ایفا کردند.

رسانه‌های البرزی نقش سازنده‌ای در انتخابات ایفا کردند/ تقدیر از عملکرد رسانه‌های البرز در انتخابات

قادر آشنا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برگزاری یک انتخاباتی سراسری وظایف و مسئولیت‌های مهمی بر عهده دستگاه‌ها و نهادهای مختلف می‌گذارد که در این میان نقش رسانه‌ها بسیار تعیین کننده است.

وی تصریح کرد:‌ رسانه‌ها به عنوان چشمان بیدار مردم و مسئولان از یک سو می‌توانند روند تخریبی در اجرای انتخابات داشته و از سوی دیگر با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند می‌توانند مردم را با انتشار مقالات و گزارش‌های موثر، آگاه کرده و آنها را به حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های رای تشویق کنند.

این مسئول فرهنگی تاکید کرد: به طور قطع انتظار از رسانه‌های فعال در یک نظام دینی مانند جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر بوده، این است که نقشی موثر و مثبت در برگزاری انتخابات داشته باشند.

آشنا افزود: رسانه‌ها و اصحاب قلمی که در قبال اسلام،‌ انقلاب و نظام احساس تکلیف و مسئولیت می‌کنند، به اهداف کلان نظر داشته و مردم را به حضور آگاهانه در انتخابات دعوت می‌کنند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در استان البرز رسانه‌های فعال با درک صحیح شرایط و حساسیت‌های موجود نقشی بسیار مثبت و تعیین کننده داشته و تلاش آنها قابل تقدیر است.

* انتخاباتی حداکثری در پیش داریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز با بیان اینکه تلاش رسانه‌های مسئول البرزی منجر به ایجاد فضای پرنشاط انتخاباتی در این استان شده است، گفت: با توجه به شرایط موجود به طور قطع انتخاباتی پرشور، سالم و حداکثری در استان البرز در پیش داریم.

آشنا متذکر شد: امیدوارم در روزهای باقی مانده رسانه‌ها و اصحاب قلم در این استان روند کنونی را پیگیری کرده و متعهدانه و مسئولانه مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول