اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی:

مجلس اصلی‌ترین نقطه اعمال حاکمیت مردم در نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی اصلی‌ترین نقطه اعمال حاکمیت مردم در نظام اسلامی محسوب می‌شود.

مجلس اصلی‌ترین نقطه اعمال حاکمیت مردم در نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این بیانیه با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی در جنبش بیداری اسلامی آمده است: امام خمینی (ره) با ایجاد شور و نشاط در مردم و به پشتوانه آنها، انقلابی را در جهان رقم زد که پژواک آن هنوز در دنیا طنین‌انداز است و جنبش بیداری اسلامی دنباله لبیک گفتن مردم به امام راحل خویش است. 

این بیانیه می‌افزاید: حرکت رو به جلوی مردم کشورمان، ادای احترام به انقلاب اسلامی، امام (راحل) و شهدای گرانقدر است و اگر دنبال پیشرفت و عدالت هستیم باید بدانیم راه آینده از این معبر می‌گذرد.

در بیانیه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تصریح شده است: وقتی خبر رشد ۱۳ برابری میانگین رشد تولید علم در ایران و کسب مقام اول میانگین رشد علمی در جهان شنیده می‌شود این بدان معناست که حرکت‌های نظام اسلامی در مسیر درستی قرار گرفته است ولی برای ادامه این راه، باید ساز و کارها در کشور حفظ شده و گسترش یابد و مجلس شورای اسلامی اصلی‌ترین نقطه اعمال حاکمیت مردم است چراکه مردم به نمایندگان خود وکالت تصویب قانون را می‌دهند.

در ادامه بیانیه آمده است: دشمنان برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برنامه‌های گسترده‌ای دارند تا حضور مردم را کمرنگ کنند و در این راه تلاش فراوانی را انجام می‌دهند تا قهر مردم با حکومت و نظام را به دنیا القا کنند ولی باید خاطرنشان سازیم که طبق نظرسنجی‌ها، مردم با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، حضور گسترده در انتخابات بسیار برایشان با اهمیت است.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با دعوت از همه فارغ‌التحصیلان و مهندسان بخش کشاورزی آورده است: روز ۱۲ اسفند شاهد حضور حداکثری و گسترده مردم به ویژه فارغ‌التحصیلان و مهندسان بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول