اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

16 درصد واحدهای صنفی به صندوق مکانیزه فروش مجهزند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: در حال حاضر 16 درصد واحدهای صنفی همدان به صندوق مکانیزه فروش و 40 درصد نیز به دستگاه کارت‌خوان مجهز شده‌اند.

16 درصد واحدهای صنفی به صندوق مکانیزه فروش مجهزند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا شمس ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مجامع امور صنفی در پیشرفت و توسعه کشور اظهار کرد: امسال مجمع امور صنفی 2 هزار شغل در همدان ایجاد کرده بدون اینکه یک ریال از اعتبارات دولتی استفاده کرده باشد.

وی ادامه داد: در سال جاری 857 پروانه کسب یک ساله توسط مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های وابسته صادر شده است که صدور 550 فقره پروانه 10 ساله نیز از دیگر فعالیت‌های این مجمع به شمار می‌رود.

رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: همدان در بحث اجرای ماده 71 قانون صنفی، طی سال گذشته رتبه 31 کشور را داشت که با برنامه‌ریزی و تلاش‌های صورت گرفته امسال این رتبه به 20 ارتقا یافت.

وی تأکید کرد: در حال حاضر 16 درصد واحدهای صنفی همدان به صندوق مکانیزه فروش و 40 درصد نیز به دستگاه کارت‌خوان مجهز شده‌اند.

شمس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در همدان گفت: ثبت‌نام واگذاری غرفه‌ها به اتمام رسیده که در این راستا نیز اولویت با افرادی بوده که از سوی اتحادیه‌ها معرفی شده‌اند و علاوه بر پروانه کسب معتبر، به صندوق مکانیزه فروش نیز مجهز هستند.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه در این نمایشگاه از پذیرش کالاهای بدون کیفیت به جد ممانعت کرده‌ایم، گفت: نمایشگاه بهاره همدان طی سال گذشته عنوان نمایشگاه برتری کشوری را به دست آورد که این مهم به نوع حساسیت ما در راستای ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب بازمی‌گردد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول