اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

مدیریت هزینه و زمان سیاست اصلی شهرداری آبادان است

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان مدیریت هزینه و زمان را ازسیاست‌های اصلی این شهرداری عنوان کرد.

مدیریت هزینه و زمان سیاست اصلی شهرداری آبادان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های سطح شهر که در راستای بررسی روند پیشرفت طرح‌های گوناگون شهرداری آبادان در حوزه‌های شهرسازی، فنی و عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک صورت گرفت، اظهار کرد: مدیریت هزینه و زمان از سیاست‌های اصلی و مهم این شهرداری است و مدیران شهری در بازدیدهای منظم از پروژه‌ها این سیاست را دنبال می‌کنند که نظارت مستقیم و مستمر مدیران از نواقص و تاسیسات شهری و درک مشکلات شهروندان از جمله اهداف مهم این بازدیدهاست.

وی افزود: در این راستا و در آستانه هفدهم اسفند روز نظافت و پاکسازی عمومی شهر، تیمی متشکل از شهردار، معاونان و مدیران مناطق، مسئولان و ناظران عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، فنی شهرسازی و روابط عمومی به صورت سرزده از تمام مناطق سطح شهر بازدید کردند.

شهردار آبادان با اشاره به محور بازدیدها گفت: مشاهده آخرین وضعیت آسفالت معابر، نظارت و سرکشی از وضعیت نظافت عمومی خیابان‌ها و کوچه‌ها، کنترل وضعیت فضای سبز در میادین، باغچه‌های کنار پیاده‌روها و پارک‌ها و بوستان‌های شهر و همچنین پروژه‌های در دست اجرا از جمله موارد این بازدید‌ها بود.

شیرازی در ادامه با اشاره به برخی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها خاطرنشان کرد: در این بازدید چند ساعته که از نقاط مختلف شهر صورت گرفت مواردی که یکی از خبرنگاران منعکس کرده بود مورد بازدید قرار گرفت و غیرواقعی و مغرضانه بودن آن به اثبات رسید.

مدیر سامانه شهری آبادان افزود: مشخص نیست این فرد بنا به چه دلایلی اقدام به نوشتن این مطالب کذب نموده و انعکاس اینگونه خبرهای غیرواقعی، علاوه بر کمرنگ نمودن زحمات کارکنان خدوم شهرداری، جفا در حق شهروندان نیز هست چرا که مردم با مشاهده خادمان خویش در شهرداری مراتب لطف و قدردانی خود را از خدمات‌رسانی اظهار می‌کنند.

وی گفت: البته با توجه به نزدیکی نوروز و حضور گردشگران و میهمانان در این ایام، تاثیرات منفی اینگونه سیاه نمایی‌ها بر وجهه و چهره شهر در گستره ملی نیز اثرات منفی خود را خواهد گذاشت.

شهردار آبادان با اشاره به اینکه با فعالیت یکساله نمی‌شود خرابی‌ها و یا کم‌کاری‌ها را جبران کرد افزود: اولین و مهمترین دستاورد شهرداری آبادان در یکسال اخیر برتری در حوزه خدمات شهری در سطح استان خوزستان بوده و دلیل آن نیز مکانیزه نمودن کامل این حوزه بوده که مردم عزیز هم شاهد این امکانات هستند. 

شیرازی با تاکید بر استقبال از نقد منصفانه رسانه‌ها و شهروندان از سامانه مدیریت شهری اظهار کرد: ما شعار خود را «خدمت بی منت به شهروندان»  قرار دادیم چرا که معتقدیم باید به همه همشهریان اعم از نقاط برخوردار و کم برخوردار خدمت کرد چنانچه در یک سال اخیر مناطق حاشیه‌ای و کم‌ برخوردار شهر به عنوان مناطق هدف مورد توجه ما بوده اند.

وی در ادامه با اشاره به نصب تابلوی روزشمار پروژه پل روگذر کابلی امام رضا(ع) در محل اجرای این پروژه تصریح کرد: همانگونه که قبلاً قول داده بودیم جهت اطلاع مردم تابلوی روزشمار افتتاح پل کابلی را در محل اجرای این پروژه نصب کردیم.

شهردار آبادان اضافه کرد: در واقع این شمارش‌گرهای معکوس، زبانی گویا و دلیلی بر پایان به موقع پروژه‌های عمرانی شهرداری آبادان هستند.

شیرازی در پایان گفت: امیدوار هستیم تا قبل از پایان سال بتوانیم هرچه سریع تر برخی پروژه‌های در دست اجرا را به بهره‌برداری برسانیم و بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان آبادانی گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول