اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

نسبت به زیباسازی عمومی چهره روستاها اقدام شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز گفت: علاوه بر اقداماتی که در راستای افزایش امکانات روستاها صورت گرفته، باید نسبت به زیباسازی عمومی چهره روستاها نیز اقدام شود.

نسبت به زیباسازی عمومی چهره روستاها اقدام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی ظهر امروز در دیدار با اهالی، اعضای شورای اسلامی روستا و دهیاری روستای " شیخ‌حسن" از توابع بخش خسروشهر شهرستان تبریز، ضمن تاکید بر این موضوع اظهار کرد: حداکثر توان خود را برای رفع مشکلات و توسعه مناطق کم برخوردار به کار خواهیم بست.

وی افزود: عدالت اجتماعی که سرلوحه امور و تلاش‌های مسئولان کشوری است حکم می‌کند برای پیشرفت و رفع مشکلات روستاها نیز تلاش مجدانه صورت بگیرد و این امر می‌تواند سرآغازی برای توسعه این بخش فعال و اثرگذار کشور باشد.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به خدمت‌رسانی جدی دولت به روستاهای مختلف گفت: علاوه بر اقداماتی که در راستای افزایش امکانات روستاها صورت گرفته، باید نسبت به زیباسازی عمومی چهره روستاها نیز اقدام شود.

وی گفت: این عمل با توجه به داشته‌ها و توانمندی‌های انسانی و طبیعی ارزشمند تمام روستاهای کشور و به ویژه روستاهای استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز، علاوه بر ماندگاری اهالی در روستاهای خود می‌تواند موجب مهاجرت معکوس به روستاها شده و بسیاری از مشکلات موجود شهرهای بزرگ را از میان برداشته و به افزایش تولید یاری رساند.

چمنی در ادامه سخنانش با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، از شور انتخاباتی در تمام نقاط شهری و روستایی شهرستان تبریز سخن گفت و افزود: به یاری خدا و با همکاری اقشار مختلف مردم، انتخاباتی باشکوه پیش رو خواهیم داشت که موجب سربلندی کشور خواهد شد.

وی نظارت و کنترل دقیق و جدی در تمام مراحل و تمام بخش‌های اجرایی انتخابات را نشانه سلامت و شفافیت آن دانست و تصریح کرد: فضای مثبت و ثمربخش تعاملی برای تمام کاندیداها در شهرستان تبریز برای رقابت سالم وجود دارد و این افراد یا نمایندگان رسمی آنها می‌توانند با حضور در نقاط مختلف به خصوص در روستاهای شهرستان تبریز نسبت به معرفی خود و اعلام برنامه‌ها و دیدگاه‌هایشان اقدام کنند.

چمنی این موقعیت را فرصت خوبی برای افزایش ارتباط کاندیداها با اهالی زحمتکش روستاها دانست و گفت: کاندیداها باید دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل روستایی و اقدامات پیش‌بینی شده برای توسعه روستاها را مطرح کنند تا بتوانند اعتماد این قشر تلاشگر را جلب کرده و در راه خدمتگزاری صادقانه گام بردارند. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول