اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌احمر رودبار خبر داد

امداد‌رسانی به 300 خانوار آسیب دیده از سیل در روستاها

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان، رودبار و فاریاب گفت: 300 خانوار بر اثر سیل چند روز گذشته در روستاهای منطقه دچار آسیب شدند که توسط مأموران هلال‌احمر به آنها امدادرسانی شد.

امداد‌رسانی به 300 خانوار آسیب دیده از سیل در روستاها

حسن خانه‌زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: بر اثر سیل چند روز گذشته از روستاهای نهضت‌آباد یک، نهضت‌آباد خاوری، قلعه، کهن‌چراغ، چار چاهی، و گروچان بازدید به عمل آمد وحدود 300 خانوار به تعداد بیش از یک‌هزار و  500 نفر دچار آسیب‌دیدگی مانند تخریب منزل و وسایل خوراکی و پوشاکی شده بودند.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی حدود 20 روستا مسدود و قابل بازدید نبود، افزود: در صورت اعلام وجود خسارت اقلام مورد نیاز به منظور توزیع چادر امدادی، پلاستیک، پتو، چراغ، آرد، حبوبات، قند و شکر، چای و ظروف درخواست می‌شود.

 

به گزارش فارس، بر اثر سیل در رودبار در حادثه‌ای، یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین غرق شده بود که دو نفر نجات یافتند و یک نفر جان باخت و پس از تحقیق جسد وی در حوالی رودخانه پیدا  و پس از طی مراحل قانونی تحویل خانواده‌اش شد.

انتهای پیام/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول