اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

سخنرانی کاندیداها در مکان‌های دولتی خلاف قانون است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: سخنرانی و تبلیغات کاندیداها در مکان‌های دولتی خلاف قانون بوده و همه کاندیداهای انتخابات ملزم به رعایت قانون هستند.

سخنرانی کاندیداها در مکان‌های دولتی خلاف قانون است

سید اکبر علیزاده پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همانند دیگر صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان نظام را با شکست مواجه می‌کنند.

* تهدید و تحریم انتخابات نشانه ضعف دشمنان است

فرماندار گچساران ابراز داشت: دشمنان همیشه سعی در تهدید و تحریم انتخابات داشتند و مردم باید به واسطه تعیین سرنوشت خود و مقابله با دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند.

علیزاده یادآور شد: برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و توأم با مشارکت حداکثری مردم نشان از دلبستگی آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا است.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را پیام آشکاری به دشمنان ایران اسلامی دانست و افزود: این از وظایف مسئولان است که با رعایت قانون، انتخاباتی سالم، زمینه را برای حضور پرشور و بی‌نظیر مردم در انتخابات فراهم کنند.

مقام عالی دولت در گچساران با تأکید بر ایجاد هماهنگی و مرور دوباره بر قوانین انتخابات توسط همه مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات ابراز داشت: امروز دشمنان قسم‌خورده انقلاب از تمام ظرفیت‌ها و توان خود استفاده می‌کنند تا بتواند حضور و مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

علیزاده مقابله با اهداف دشمنان قسم‌خورده این انقلاب را در گرو تعامل، همدلی، دقت و درایت مسئولان امر انتخابات دانست.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی برای عدم حضور حداکثری مردم در این رویداد بزرگ و سرنوشت‌ساز یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با انجام تبلیغات منفی سعی در کمرنگ جلوه‌دادن مشارکت و شوق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی و برگزاری با شکوه این انتخابات را دارند.

علیزاده یادآور شد: دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند که مردم ولایت‌مدار، آگاه، هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی همانند همیشه حماسه‌ای به یاد ماندنی بر جای می‌گذارند.

* حماسه حضور گچسارانی‌ها در انتخابات دشمن را مات و مبهوت می‌کند

فرماندار گچساران بیان داشت: مردم ولایتمدار و با بصیرت گچساران در هر کجا که جامعه نیاز به حضور آن‌ها داشته است فعالانه وارد عرصه شده‌اند.

علیزاده گفت: گچسارانی‌های همیشه در صحنه در این انتخابات نیز با حضور حداکثری خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت 137 صندوق اخذ رأی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: 99 صندوق در گچساران و 38 صندوق نیز در باشت برای اخذ آرای مردم

علیزاده با بیان اینکه در حوزه گچساران و باشت 68 صندوق ثابت و 31 صندوق سیار وجود دارد، گفت: افزون بر 2 هزار و 100 نفر مجموعه عوامل اجرایی و نظارت و دیگر عوامل انتخابات گچساران و باشت را برگزار و اجرایی می‌کنند.

وی افزود: بیش از یک هزار و 200 نفر نیز به عنوان نیروهای پشتیبان عوامل اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران را یاری می‌کنند.

علیزاده با اشاره به تأمین تمامی امکانات و وسائل نقلیه مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در حوزه گچساران و باشت تصریح کرد: در گچساران افزون بر 200 خودرو برای ایاب و ذهاب و خدمات‌رسانی آماده شده است.

وی از آماده‌سازی و تجهیز 150 دستگاه رایانه و تجهیزات جانبی برای شعبه‌های رأی‌گیری خبر داد و ابراز داشت: 150 کاربر رایانه نیز در زمینه برگزاری انتخابات دوره‌های تخصصی را گذرانده و نمره قبولی لازم را در آزمون کسب کرده‌اند.

* ممنوعیتی برای سخنرانی کاندیداها در مکان‌های غیردولتی وجود ندارد

فرماندار گچساران با اشاره به ممنوعیت سخنرانی کاندیداها در مکان‌های دولتی تصریح کرد: این امر بر خلاف انتخابات گذشته در این دوره از انتخابات ممنوع شده است.

علیزاده با اشاره به دلایل ممنوعیت سخنرانی کاندیداها در انتخابات عنوان داشت: بر اساس ماده 57 و 59 قانون اساسی استفاده از امکانات و مکان‌های دولتی برای کاندیداها ممنوع بوده و همه کاندیداها ملزم به رعایت این امر هستند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون کاندیداهای گچساران روزانه افزون بر سه سخنرانی در مکان‌های مختلف برای هواداران خود دارند و ممنوعیتی هم در این زمینه وجود ندارد.

علیزاده رعایت دقیق قانون را وظیفه همه مسئولان و مردم دانست و گفت: اجرای صحیح نص قانون بهانه را از دست فرصت‌طلبان و معاندان می‌گیرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول