اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان در کوهبنان:

مردم 12 اسفند دشمنان را ناامید می‌کنند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان گفت: مردم با توجه به توصیه‌های رهبر اندیشمند انقلاب با حضور پررنگ، پرشور، انقلابی و حماسی خود سبب ناامیدی و ذلت دشمنان می‌شوند.

مردم 12 اسفند دشمنان را ناامید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حسن رحمانی در جمع مردم این شهرستان به دو مطالبه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که در آستانه انتخابات دوره‌های گذشته از مردم داشتند اشاره کرد و اظهار داشت: آنها تأکید داشتند که مردم تکلیف شرعی دارند تا در عرصه انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

وی افزود: در این راستا در ماه‌های گذشته بارها شاهد توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده‌ایم، زیرا انتخابات مجلس نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است که  اتاق فکر استکبار برنامه‌های جامعی علیه نظام برای مردم دارند و می‌خواهند آنان را دل‌سرد کنند تا شاهد حضور کم‌رنگ مردم در این آزمایش بزرگ باشند.

رحمانی گفت: مردم با توجه به توصیه‌های رهبر اندیشمند انقلاب با حضور پررنگ، پرشور، انقلابی و حماسی خود سبب ناامیدی و ذلت دشمنان می‌شوند.

وی تصریح کرد: مطالبه دوم از سوی ولایت به مردم ایران اسلامی انتخاب اصلح است که در این راستا تمام افرادی که از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند، حداقل‌ها را کسب اما مردم باید با امتیازدهی نسبت به انتخاب افراد اصلح تلاش کنند.

این کاندید مجلس نهم شاخص دینداری، تعهد و باورهای دینی، حساس بودن در دفاع از ارزش‌های دینی، مردمی بودن، درد آشنایی، راستگویی و صداقت، بحث ولایتمداری و انقلابی بودن را از شرایط اصلح بودن یک کاندید دانست.

 وی افزود: در جریان فتنه 88 خیلی‌ها سکوت کردند در حالی که به ارزش‌های دینی ما اهانت شده بود و امروز ممکن است، فتنه‌گران وارد صحنه شوند و ادعای دینداری کنند، اما مردم ما باید حساس و دقیق باشند و فردی را انتخاب کنند که بر ارزش‌هایی که انقلاب کردیم، پایبند باشد.

رحمانی بیان داشت: بهره‌مندی از مزیت‌های حوزه کشاورزی و عبور از وضعیت تک‌محصولی، کنترل بحران آب شرب و کشاورزی با اصلاح و تغییر الگوی کشت و شیوه‌های نوین آبیاری و تقویت بخش دامپروری، تلاش برای رفع معضلات کارگری و کارفرمایی واحدهای کارگری، تسریع در ساماندهی راه‌های مواصلاتی و تکمیل جاده‌های روستایی، توجه به میراث فرهنگی، صنایع دستی، آثار باستانی و تقویت امور گردشگری در مناطق شهری و روستایی، تقویت ساماندهی زیستگاه‌های محیط زیست و حفظ و توسعه مراتع و منابع طبیعی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری من است.

وی گفت: حمایت از توزیع اعتبارات در کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستانی، تلاش برای استفاده از همه سلایق و گرایش نیروهای وفادار به نظام، حذف تندروهای جناحی و باندبازی و تقویت روح وفاق و همدلی، تلاش برای اجرای طرح‌های فراگیر رفاه اجتماعی، تاکید بر به‌کارگیری نیروی انسانی کارآمد و بومی در طرح‌ها و مدیریت‌های اجرایی به منظور کاهش نرخ بیکاری، ارتقا و توسعه زیرساخت‌های علمی، مراکز دانشگاهی، حوزوی و اماکن فرهنگی و مذهبی، پیگیری برای اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در شهرستان و پیگیری احداث خط دوم گاز برای تامین گاز مورد نیاز صنایع کوچک و بزرگ و مصارف خانگی شهرستان‌های زرند و کوهبنان از دیگر اولویت‌ها، اهداف و برنامه‌کاری است.

رحمانی افزود: کوهبنان شهرستانی فرهنگی، مذهبی و ولایتمدار است که به بام فرهنگی استان شهرت دارد، اما حق و اهمیت کوهبنان از این‌ها بالاتر است، زیرا جستجو در فرهنگ و جغرافیای این شهرستان نشان دهنده وجود فرهیختگان، عرفا، اندیشمندان و مشاهیر بزرگی در این خطه است.

وی توجه به فرهیختگان و نخبگان کوهبنانی، توجه به زیرساخت‌های جاده‌ای، توسعه صنعت گردشگری کوهبنان، ساماندهی معادن با وجود ذخائر غنی زغال‌سنگ، توسعه مراکز آموزش عالی و ایجاد دانشگاه‌های دولتی را از مهم‌ترین برنامه‌های پیشنهادی برای شهرستان کوهبنان دانست.

رحمانی به جان هم انداختن نیروهای خودی و ارزشی، تشدید اختلافات باندی و جناحی، ورود به حریم‌های خانوادگی نامزدها و تلاش برای کمرنگ کردن انتخابات را از مهم‌ترین تهدیدهای انتخاباتی دانست و اذعان داشت: ما در کشور یک تفکر داریم و آن هم  تفکر ولایی است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول