اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای شادگان:

12 اسفند روز عزای دشمنان است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرای شادگان گفت: امسال نیز با استقبال و آرامش خوب از انتخابات، 12 اسفند ماه روز عزای دشمنان نظام اسلامی است.

12 اسفند روز عزای دشمنان است

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان در خصوص حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: حرکت تاریخ‌ساز و انقلابی ملت ایران به‌منظور تحقق آرمان‌های اسلام در نقطه عطف خود به سر می‌برد.

وی افزود: در این فراز حساس تاریخ، دنیای استکباری غرب به سمت نابودی پیش می‌رود و در بحران‌های اقتصادی، مشروعیت سیاسی و محبوبیت جهانی غوطه‌ور است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای شادگان تصریح کرد: موج بیداری اسلامی در جهان اسلام امروز به دنبال حرکت مقتدرانه و گسترده مردم ایران اسلامی در طول سالیان دراز به رهبری ولایت‌فقیه منسجم یافته است.

وی اضافه کرد: برخلاف خواسته استکبارگران خارجی و فتنه‌گران داخلی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی در برابر فشارهای غرب سبب شده که امیدهای غرب به درهم شکستن استقامت مردم ایران تضعیف شود.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: حضور پرشور زنان و مردان مؤمن و انقلابی ایران در انتخابات آخرین امیدهای غرب و نوکران داخلی آنها برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را برباد خواهد داد.

وی با بیان اینکه انتخابات حافظ و مصون بخش نظام ماست، افزود: در این شرایط حساس و تاریخی، انتخابات از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای شادگان ادامه داد: مردم این خطه ولایتمدار نیز چون سایر دلیرمردان کشور در طول سالیان دفاع مقدس با همه سختی و ناملایمت‌ها در برابر دشمنان نظام و انقلاب ایستاده و امروز نیز با حضور گسترده خود بار دیگر تجدید بیعتی محکم با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری خواهند داشت.

وی گفت: دشمنان به ایجاد اختلاف، نابسامانی و کم کردن حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی امید بسته‌اند، از این‌رو مردم باید با حضور در صحنه امید دشمنان را به یأس تبدیل و آنها را ناکام کنند.

ناصری‌نژاد افزود: مردم آن جایی که باید حضور داشته باشند کارها و عرصه‌های سرنوشت‌ساز را رها نمی‌کنند و اگر امسال نیز با استقبال و آرامش خوب از انتخابات، 12 اسفندماه روز عزای دشمنان نظام اسلامی است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول