اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-212

شرافتی: سالم‌ترین انتخابات منحصر به ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: سالم‌ترین و قانونمندترین انتخابات در سراسر جهان منحصر به ایران اسلامی است.

شرافتی: سالم‌ترین انتخابات منحصر به ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی دوشنبه شب در گردهمایی بازرسین نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهبندان که با حضور غلامرضا هادربادی عضو هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان جنوبی همراه بود، اظهار داشت: این جلسه با محوریت توجیه و آموزش بازرسین انتخابات شهرستان برگزار شده و این مهم بسیار در روند برگزاری انتخابات سالم با ارزش و مهم است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه رسالت بازرس از همان نامش پیدا و اهمیت کارش بسیار مهم و تاثیرگذار در روند برگزاری انتخابات است، گفت: عدم تعهد و پایبندی بازرس به رسالتش در انتخابات سبب می‌شود تا یک مشکل ناچیز به یک معضل تبدیل و همین امر زمینه حرف زدن دشمن را در ارتباط با انتخابات ما فراهم می‌آورد.

شرافتی ادامه داد: بازرس خوب و با ارزش بازرسی است که وظیفه خودش را به خوبی در راستای ارزش‌های اسلامی و الهی انجام دهد و نسبت به رسالت خطیرش تعهد، تقوا، احساس مسئولیت داشته و علاقمند به وظیفه‌اش باشد.

وی با اشاره به اینکه در هر منطقه، استان و شهرستانی با صلاحیت‌ترین، متعهدترین و کارآمدترین افراد را برای هیئت‌های بازرسی برمی‌گزینند، تصریح کرد: دلیل این مهم و این همه توجه در انتخاب بازرس اهمیت و ارزش کار بازرس را نشان می‌دهد.

فرماندار نهبندان بازرس را دارای ویژگی مهمی یعنی شم قوی و تیزبینی عنوان کرد و افزود: بازرس باید مستقل و برچسب هیچ گروه و جناح خاصی را بر خود نداشته باشد که اگر این طور باشد به طور حتم نمی‌تواند رسالتش را درست انجام دهد.

شرافتی گفت: سعی شده که تمامی بازرسین انتخابات شهرستان از افراد کاملا بی‌طرف و متعهد انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه در شهرستان نهبندان 61 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: برای هر شعبه یک بازرس، سه سر بازرس انتخاب و یک بازرس ویژه برای شهرستان نهبندان معرفی شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول