اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب جبهه متحد اصولگرایان:

دنبال رد صلاحیت هیچ کاندیدایی نبوده‌ام / از تایید هیچ کس واهمه ندارم

خبرگزاری فارس: منتخب جبهه متحد اصولگرایان گفت: بنده همه جا اعلام کرده‌ام که نه در رد شدن کسی دخالت داشته‌ام و نه از تایید کسی واهمه دارم.

دنبال رد صلاحیت هیچ کاندیدایی نبوده‌ام / از تایید هیچ کس واهمه ندارم

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در جمع مردم شهر سوق اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات و محفل‌های انتخاباتی نشان از حمایت آن‌ها از رهبری و گوش دادن به فرامین ولایت است.

منتخب جبهه متحد اصولگرایان افزود: مردم با حضور حداکثری خود هیمنه و سلطه جهانی را پایمال خواهند کرد.

بزرگواری تاکید کرد: این حضور تمامی تهدیدات را به فرصت‌هایی برای پیشرفت روزافزون تبدیل خواهد کرد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما باید سعی کنیم که به مطالبه رهبری که دعوت به آرامش و دوری از هرگونه تنش است جامه عمل بپوشانیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: ما در این دوره با اجماعی که همه طوایف انجام دادند در حوزه انتخابیه خود آرامش خوبی را شاهد هستیم.

منتخب جبهه متحد و پایداری در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی و چرام خاطرنشان کرد: در این مدت توهین‌ها و تخریب‌های زیادی علیه ما بوجود آمده و در تریبون‌ها علیه ما تهمت‌های فراوانی زده‌اند که لازم نمی‌بینیم جواب آن‌ها را بدهیم و این تریبون برای ما جایگاه و قداست ویژه‌ای دارد.

بزرگواری در ادامه سخنان خود افزود: این را بدانند که هیچ کس با تخریب دیگران به جایی نرسیده و نخواهد رسید.

وی یادآور شد: در این مدتی که نماینده شما بزرگواران بودیم، اگر کاری انجام داده‌ایم به برکت دعای خیر و حمایت‌های شما مردم عزیز بوده است.

منتخب جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی و چرام ابراز داشت: بنده همه جا اعلام کرده‌ام که نه در رد شدن کسی دخالت داشته‌ام و نه از تایید کسی واهمه دارم.

بزرگواری تاکید کرد: در حال حاضر شور انتخاباتی همراه با آرامش بر فضای جامعه حاکم است و امیدواریم که این جو تا بعد انتخابات ادامه پیدا کند.

بزرگواری با بیان اینکه شهر سوق شهر شهیدان است، تصریح کرد: مردم این دیار در همه عرصه‌های انقلاب خود را نشان داده‌اند و دارای جوهره انقلابی هستند.

وی با اشاره به بخش شدن سوق در دوره گذشته، گفت: امیدواریم ادارات و نمایندگی ادارات در سوق مستقر شود و طرح بزرگ آبرسانی به زمین‌های سوق را مجدانه پی‌گیری خواهیم کرد.

بزرگواری با اشاره به اینکه پی‌گیری چهار بانده کردن جاده دهدشت به سوق از اولویت‌های کاری ما خواهد بود، احداث مصلا، فرهنگ‌سرا را هدیه‌ای ناقابل برای مردم متدین و با فرهنگ سوق دانست.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول