اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش رامیان:

برنامه‎های قرآنی و پرورشی مدارس بیشتر می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان گفت: برنامه‎های قرآنی و پرورشی مدارس بیشتر می‎شود.

برنامه‎های قرآنی و پرورشی مدارس بیشتر می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین آشکارکلائی عصر امروز در جمع مربیان و معلمان پرورشی این شهرستان اظهار داشت: با عنایت به تغییر و تحول بنیادین و رویکردهای نوین در بخش‎های قرآنی و مسائل تربیتی انتظار است مربیان و معلمان پرورشی و تربیتی تلاش شان را بیشتر کنند و برنامه‎های قرآنی و تربیتی را در سطح مدارس بیشتر کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری در سطح و مدارس اذعان داشت: برنامه‎های فرهنگی باعث ایجاد شور و شعف در بین دانش آموزان می‎شود و آنها را برای حضور در اجتماع آماده می‎کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان با تبریک روز امور تربیتی خاطرنشان کرد: در نظام آموزشی ما بحث‎های تربیتی و پرورشی از آموزش جدا نیست و بعضا در اولویت هم قرار دارد لذا باید برنامه‎ریزی‎های مان به گونه‎ای باشد با دانش آموزان با قرآن‎آموزی و حفظ و قرائت آیات قرآن راه و روش پیامبران و ائمه اطهار را در پیش بگیرند و برای رسیدن به نور و روشنائی و سعادت دنیوی و اخروی به قرآن کامل‎ترین برنامه آسمانی و الهی تکیه کنند.

آشکارکلائی تصریح کرد: همکاران فرهنگی و دانش آموزان باید با در نظر گرفتن شرایط حساس نظام و در راستای مقابله با افکار زشت و پلید دشمن در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در 12 اسفندماه برگزار می‎شود حضوری گسترده داشته باشند و با یک انتخاب اصلح و ارزشی که شاخصه‎های مورد نظر مقام معظم رهبری را به عنوان یک نماینده شایسته به همراه داشته باشد در سرنوشت خود و مملکت سهیم باشند.

وی برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع درختکاری و کاشت نهال در مدارس و نواختن زنگ سبز در مدارس را از جمله فعالیت‎های پیش‎بینی شده این ایام برشمرد و اذعان داشت: با توجه به نزدیک شدن هفته درختکاری و با توجه به سفارش و تاکید دین مبین اسلام در حفظ جنگل‎ها کوشا باشیم و هماهنگ با اداره منابع طبیعی شهرستان در برنامه‎های ویژه این ایام حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول